Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Sunday, January 14, 2007



امشب همه بودن ، آرین هم بود
همه جای خونه بود
گلبارون شده بود پسرم
ولی بین همه گلها اون یه چیز دیگه بود
می دونم برای هر کسی بچه خودش با همه بچه ها فرق می کنه ، ولی آرین برای همه اطرافیان با همه بچه های دیگه فرق داشت
آرزو می کنم بچه های همتون کنارتون بمونن برای همیشه
دلم برای آرین خیلی تنگ شده
فردا با مامانش میریم سر خاکش تا این گلهارو براش ببریم جمعه هم تولدشه با کیک میریم سر خاکش. من از فردا میرم سر کارم نمیدونم وقتی میام خونه چه جوری باید خستگیمو در کنم ،دلم براش تنگ شده
خیلی

113 comments:

Anonymous said...

مرسی که می نویسید
خدا بهتون صبر بده
برقرار باشید

Anonymous said...

salam
ma khonamon nazdike shomast meydon kaj mishinim.
mikhastam baraye arze tasliyat khedmat beresam vali nemidonestam ba che onvani khedmat beresam.
az khoda baraye arian kocholo ke az alan dige kochik nist kheyli bishtar az ma ha dastesh baze amorzesh va az khodaye arian ke in mosibato ghamo be shoma arzani dashteh talabe sabr baraye shomaaa va madarash mikonam.ma ra ham dar ghame khod sharik bedanid, ان الله مع الصابرین

Anonymous said...

3 bar omadam dame khoneh vali hich bar gorat nakrdam beyam bala az 5 shanbeh ta hala daghon shodam faghat metonam begam motasefam hichvagh taghat nadaram narahatito bebinam omidvaram hamisheh to shadeyat sherekat konam rasti hatman ba mina meyam khonaton

معصومه said...

هر جوری آدم فکر می کنه ، باور نکردنیه ، تحمل ناپذیره !!!!

Anonymous said...

باور كنين از ديدن اين دسته گلا زار زدم، خدايا آخه چرا، چرا بايد يه پدر مادر كه انقدر بچه شونو دوست دارن، روز تولدش با كيك برن سر خاكش، فقط ميتونم بگم خدا صبرتون بده

Anonymous said...

Salam
in avalin bar e ke weblog e Arian o mibinam va mikhunam , kheili moteasef shudam
az samim e ghalbam behetoon tasliat migam va arezooy e salamati baray e shoma va hamsaron daram
mishe khahesh kounam benevisid moshkel e aryan jan chi boude ! ke enghadr zood ba donya khudafezi kard
baz ham tasliat migam
Maryam az England

Anonymous said...

شما همدیگه رو دارید . تاب بیارید . بخاطر خاطره اش .

Anonymous said...

babaye mehraboone Aryane kheili aziz cheghadr delam mikhast Iran boodam va jomeh hamrahetoon miamadam sare golzare Aryan .az samime ghalbam arezooye sabr baratoon daram. lahzeh beh lahzeh beh yadetoon hastam.

sara said...

ey kaash iran budam va mitunestam man ham ye sar be aryan bezanam .
az khoda mikhaam be shoma va hamsaretun komak kone.midunam ke hich kas nemitune nahayate ghame shoma ro dark va ya tasavor kone.
khodavanda khodet komekeshun kon...

Anonymous said...

دوست عزيز
وقتي به اون دلتنگي تو فكر مي كنم
وقتي كمي جرات مي كنم تا تجسم كنم حال و روزت را
و وقتي عكس هاي اين دلبر دردانه پرپرت را مي بينم
حس مي كنم چيزي خفه ام مي كند
بد دردي است
خدا صبرت دهد

Anonymous said...

ghalbam az too dahanm dre dar miyad, bemiram barash elahi, toro khoda mishe benvisin moshkel chi bood o chetor shod? vaghean az ye eshal estefraghe sade be inje resid? yani chi akhe man nemifahmam, khoda behton sabr bedeh. khafe shodam az boghz

Anonymous said...

سلام . منم دلم پیش آرین بود . روحش شاد و خدا صبرتون بده . میدونید هر وقت میام اینجا رو می خونم گریه م میگیره فقط می تونم بگم آنکه رخسارتر از رنگ گل و نسرین داد *** صبر و آرام تواند به من مسکین داد .

Anonymous said...

salaammmm,
ghasam mikhoram to kole omram hich vaght inghadr daghon nashode bodam,ta hamishe miyam inja,ta hamishe yade ghashangtarin gole khoda hastam....
motasefam,omidvaram ke roz'haye shad bad az in baraye yek lahzeh ham tanhaton nazaran.

Anonymous said...

علی و کاملیای عزیز

این روزها با شما و لحظه های سختتان زندگی کردیم.

برای بودن و ماندن آرین دست به دعا بردیم.

و با رفتنش ما هم شکستیم.

ممنون از اینکه لبخند های کودکانه و فدم های نو پای کودک از دست رفته دلبندتان را

به ما هدیه کردید.

برای شما از بارگاه خالق یکتا توانایی غلبه بر اندوه بزرگتان را می طلبیم .

ما را در غم خود شریک بدانید.

Anonymous said...

سلام
خدا صبر بده به شما .
وقتی عکسهاشو دیدم گریه کردم.
واقعا سخته .
ولی یک چیزی رو بهتون بگم خدا دوستش داشت که برد پیش خودش.
:(

Anonymous said...

روزی که آرین تو کما بود و من اون پست رو براش نوشتم لینکشو ندادم چون خودم جرات نداشتم بازش کنم. بعد به خاطر اصرار بقیه لینکشو گذاشتم و باز خودم نتونستم بازش کنم. الان نمی دونم چی شد که بازش کردم . از فکر تولدش بیرون نمی رم.باز قلبم درد گرفت و راه نفسم بسته شد. چی بگم ؟ مگه چند بار میشه تسلیت گفت ؟ آرزوی صبر کرد؟ کاش کلمات بیشتر بودن . کاش بیشتر معنی داشتن. پستتون مثل یک برگ نامه بود که جای اشک روش مونده. نمی دونم تونستید گریه کنید یا نه. شاید تا مدتها باز جرات نکنم اینجا رو باز کنم. براتون روزهای خوب آرزو می کنم. از صمیم قلب. مرهم واسه زخمتون و می دونم که این گل کوچولو جاش امنه. دنیای ما لیاقت اونو نداشت. مواظب مادرش باشید. خیلی زیاد

Anonymous said...

بادرود به شما پدرو مادر عزیزدوستان نادیده مارادراین غم بزرک شریک و در کنار خود بدانیدوبیاد داشته باشید که آرین این فرشته کوچک مهمان و امانتی بود از طرف خدای عشق ومحبت و شما عزیزان در امانت داری سنگ تمام گذاردیدودر زمان موعود این امانت را به صاحب اصلیش باز پس دادید دل قوی دارید که خدای عشق نعمت های فراوان برای شمادربرابر صبروبردباریتان فراهم آورده رو به جان آفرین کن وحال خود از زبان پیر خلوت نشین حضرت حافظ پرس وجو نما صبروطاقت بسیار برای هر دوی شما وخانواده محترمتان از خدای عشق ومحبت درخواست داریم از طرف شهرزاد رهگذر و ویانا

Anonymous said...

Ali jaan, va mother-e aziz-e, va deegar-e khandevadeh-e mohtaram-e een Fershteh-e Zeeba:
from Sadegh Tayanipour, AGAIN:

Vaghti ghabool koneem keh Aryan dar nazd Khodavand roohash shaad hast, Ali jaan, shaayad, betavaaneed tahhammol beeshtari koneed, I pray for God's GRACE and patience for ALL of you:

" Morgh-e baagh-e malakootam nee-am az aalam-e khaak--chand roozi ghafassi saakhteh and az badanam";

"Daanand aaghelaan beh hagheeghat keh morgh-e rooh; Vaghtee khalaass yaaft kazeen aashian beraft";

"Naa kardeh seyr-e aalam--Hamchon hobaab-o shabnam; Taa cham baaz kard-ash; farmaan-e raftanesh bood!"

Repeat of my previous message: Hello ALL,

I am so sorry to hear about this child's EARLY DEPARTURE. This child, as I understand, was so beautiful, yet, most of us have never had a chance to see him in PERSON. He was a BLOOD relative of my own children, who live on the other side of the globe, from where Aryan was born. Aryan was a child who was not given a CHANCE to develop further--to sing a song, and/or act as all of us have, before he would say good by! You see, we all are here-at this "STAGE" (the "Earth") to sing a "SONG," to "ACT"--leave a legacy behind. The "STAGE" will always be there, but we would leave, having left a "SONG", a "SONG" to be remembered well! Aryan never had that Chance!

Although, Rumi says: "Aancheh baayasti shavad aan meeshavad--Deedeh-o delhaa abbass khoon meeshavad,"
I cannot help to be reminded of Omar Khayyam's clamor through his beautiful poems--translated by Edward Fitzgerald(1809--1883):

"Then said another, 'surely not in vein'
My substance from the common Earth was ta"en,
that He who subtly wrought me into shape
Should stamp me back to common earth again."

Another said--'why, ne'er a peevish Boy,
Would break the Bowel from which he drank in Joy;
Shall he that made the Vessel in pure Love,
And Fancy, in an after Rage destroy!"

With them the Seed of Wisdom did I sow,
And with my hand labour'd it to grow;
And this was all the Harvest that I reap'd-
"I came like Water, and like Wind I go."

May God bless all those who mourn in love,

Best Regards,
Sadegh Tayanipour,
(I am a relative of this beautiful child, whom I never got a chance to meet!)


P.S.: The following is copied and pasted portion of my e-mail (our condolences) to the family, two days ago, FYI:


Man va hamsaram, be shoma, va tamaam-e fameel TASLIAT gofteh, va arezooye- sabr-e ziad (bara-ye doori-ye een Fereshteh), az Khodavand-e bozorg khaahaaneem:

Garcheh meegoyand "marg moohebateest elaahee, vali, hameh meedooneem jodaa-ee kheilee mushkel-e: Amma:

"Hargez nameerad aankeh delash zendeh shod be Eshgh--Sabt ast bar jareedeh-e aalam davaam-e maa"

" Man Malek boodam-o, Ferdows-e bareen jaayam bood--Aadam aavard dareen deyr-e kharaab Aabaad-am"

" In jaan Aariat keh be Hafez sepord Doost--roozy rokhash be-beenam-o tassleem-e vey konam"

"Maa karevaan-e aakharateem az diar-e omr--Ou mard bood--peeshtar az kaarevaan beraft!"

"Az niastaan taa maraa bobreedeh-and--az nafeeram mard-o zan naaleedeh-and
Har kassee koo door maand az assl-e kheesh baaz jooyad rozgaar-e vassl-e kheesh..."

Sadegh Tayanipour va Khaleh Badri
Khodavan Yaar va Yaavar-e taan baad!

P.S.: "Hafez," naghl-e az "Ghor-aan": "Faman yamot yaraani" that means: Taa nameereem, nemeetavaaneem Khoda raa be-beeneem:

Ey keh goftee "Faman yamot yaraani", "Jaan fadaye kalaam-e deljooyat
Kaash-kee sad hezaar martabeh man--mordamee taa be beenamee rooyat."

Anonymous said...

http://i18.tinypic.com/4c1214h.jpg
aryan range orange kheyli doost dasht .. taghdim be shoma v aaryan
http://i12.tinypic.com/2jcucyq.jpg

Anonymous said...

aryan range orange kheyli doost
dasht inam taghdim be shoma v aaryan
http://i12.tinypic.com/2jcucyq.jpg
http://i14.tinypic.com/2a82alt.jpg

Anonymous said...

کاملیا و علی عزیز:
تسلیت ما را از راه دور بپذیرید. آرین در قلب ما جایی جاودانه دارد. هیچ چیزی نمی تواند جای منحصر به فرد آرین را پر کندو هیج کسی مانند شما درد نبودن آن فرشته را با غم نمی چشد. ما را در غمتان شریک دارید

لاله و شهریار علیزادگان

Anonymous said...

نمیدونم چه جوری با این غم سر میکنید....من از هزاران کیلومتر دور تر با این که نه شما را میشناسم نه تا حالا دیده ام ساعتها برای این کوچولوی دوست داشتنی تون گریه کردم...من هم یک پسر سه ساله دارم همه اش به هفته قبل از تولد یک سالگی پسرم فکر میکنم.... آخه این چه کاری است که خدا با بندگانش میکنه....آخه این چه امتحانی است که ما باید پس بدیم؟؟؟؟ براتون آرزوی صبر میکنم...

Anonymous said...

من از شما عاجزانه فقاضا میکنم لطفا بنویسید چرا و چطور این بلا سر این طفل معصوم امده
جگرم اتیش گرفته چی بگم که تسکینی باشه براتون:((((((((((

Anonymous said...

من هر روز میام اینجا و هر روز دلم بیشتر از روز قبل می گیره . اما همش نگران اون روز ی بودم که بنویسید دلتون براش تنگ شده . برای دستای کوچولوش . برای صورت مهربونش .امروز دوباره صورتم خیس اشک شد

Anonymous said...

صبور باشید و به درهای بسته فکر نکنید.به باهم بودنتان ببالید.و برای هم تکیه گاه باشید.
.کوچولوی نازنین شما در بین اون همه گل از همه زیباتره.

Anonymous said...

سلام
خالصانه ترین تسلیت های بنده را پذیرا باشید.
امید که یاد زیبای آرین عزیز همیشه زنده باشد.
تا بعد

Anonymous said...

فقط از خدا مي خوام كه بهتون صبر بده. بهتون صبر بده تا بتونين يه همچين مصيبتي رو تحمل كنين.

Nazkhatoon said...

علی و کامليای عزيز از صميم قلب متاسفم . من برای اولين بار اينجا اومدم . به دنبال خبری که در يکی از وبلاگها ديدم. براتون آرزوی صبر می کنم . آرين پسرک گل شما هميشه در قلبتون خواهد بود...

ninijoon said...

با باز كردن دوباره اين صفحه تمام غمهائي كه از رفتن اين نوگل روي دلم نشسته دوباره جوونه زد . بغض داره راه نفسمو مي گيره و موندم خدايا مادر آرين چه حالي داره

Unknown said...

کاش میشد بتونیم این دلتنگیهای شما و مامان آرین رو تسلی بدیم.
این عکسها جگر من رو که آتیش زدند خدا بهتون صبر بده.

Anonymous said...

از ته دل برای شما عزیزان آرزوی صبر دارم.
تو این مدت هر بار خواستم کامنت بذارم نتونستم. واقعاً کم آوردم..
بازم آرزوی صبر براتون دارم

Anonymous said...

.................چیزی ندارم جز اشک....و اینکه شبها اونقدر بالای سر فرین گریه میکنم و به فکر شما دو نفر هستم........و هر لحظه اون عکسش که خوابیده و چسبیده به تن مادرش جلوی چشممه...................................................................

Anonymous said...

جوله آخرتون آتیش میزنه به قلب آدم................................میشه لطفن شماره و ردیف مزار رو به من بدین بیام ایران حتمن میرم دیدنش با دخترم..

Anonymous said...

علی و کامليای عزيز.از صميم قلب از دست رفتن پسر كوچولوي دوست داشتني تونو بهتون تسليت مي گم .اون پاك پاك مثل فرشته ها برگشت پيش خدا.اميدوارم خدا به هر دوتون صبر بده.من از وبلاگ زهرا مامان ياسين با شما و پسر گلتون اشنا شدم.مي تونين تو اين ساي با تعريف خاطراتش از بدنيا اومدن تا حالا وبلاگو ادامه بدين.

Anonymous said...

مراقب خودتون و مراقب مادر دل شکسته اش باشید.
زندگی جریان داره و حرکت میکنه.
خدا بهتون صبر بده.
ما که نه میشناسیم شما رو و نه تا حالا فرشته ات رو دیده بویدم دلمون خونه.خدا به داد دل مادرش برسه....خدا به داد دل مادرش برسه....خدا به داد دل پدر و مادرش برسه.
(میدونم پدر ها هم به اندازه ی مادر ها شاید هم بیشتر بچه ها رو دوست دارن اما هیچ پدری طعم 9 ماه بارداری رو نکشیده و نمیکشه.وقتی بچه دنیا میاد انگار مادر قلبش رو به روی زمین گذاشته.حالا هم که قلب کاملیا رفته.....مواظبش باشید.تو رو خدا خیلی مراقب همدیگه باشید.خیلی...خیلی.......:(()

Anonymous said...

خیلی دردناکه. خدا بهتون صبر بده.
همه ما روز جمعه به یاد فرشته کوچولو خواهیم بود.

Anonymous said...

مامان و بابای آرین عزیز
روزی، ساعتی و لحظه ای نیست که چهره معصوم آرین (با وجود اینکه هیچ وقت ندیدمش) از جلوی چشمام کنار بره. مرتب به دختر خودم نگاه می کنم و به یاد آرین اشک تو چشمام جمع میشه.
تولد مبارک آرین عزیز.
آرین برای من همیشه زنده می مونه

Anonymous said...

Salam azizanam,

har rooz be yadetoon hastam va baratoon doa mikonam.man ham hata jorat en ke be chenin moseebati fekr konam ra nadaram.

etminan daram ke roozi khodavand aramesh o
delkhoshi ra baz be khoone shoma

arzani mikone va midoonamke Aryan

ke Aryan aziz ba madar o pedaresh

be behesht khoda vared mishe.....

Anonymous said...

mishe baramoon begin ke chera Aryan aziz raft?
Marzieh

Anonymous said...

ن برای اولين بار اينجا اومدم . به دنبال خبری که در يکی از وبلاگها ديدم. براتون آرزوی صبر می کنم.

من از هزاران کیلومتر دور تر با این که نه شما را میشناسم نه تا حالا دیده ام ساعتها برای این کوچولوی دوست

داشتنی تون گریه کردم

Ayna az norway

Anonymous said...

aryanam...toro gom kardeam...va hala lahzehaye man gereftare sokooti sardo sanginand..va cheshmanam.ke ta diroozbe eshghe didanat miderakhshidand....nemidooni che ghamginand...nemidonam che khahad shod....por az deshooream....bitabodelgiram.koja rafti?ke man bito har lahzeh mimiram..........

Anonymous said...

با عرضه سلام مدتیه که خبر فوت آرین عزیز رو شنیدم ولی باور کنید که هر بار خواستم برای تسلیت اینجا بیام نتونستم جلوی اشکه خودم رو بگیرم و حرفی برای گفتن و مرحم گذاشتن به دل شما ندارم . منم یه پسر همسن آرین دارم ولی نمیدونید چقدر ناراحتم . امیدوارم که خداوند فقط به شما صبر عطا کنه که اگه من هم بودم صبری نداشتم . واقعا یک تیکه ماه بود ومطمعن باشید برای شما و دیگران زنده است . باور کنید شاید بگید که من اونو از نزدیک ندیدم ولی هر شب خوابشو میبینم که داره بازی میکنه و میخنده . امیدوارم با حرفام شما رو نرنجونده باشم . ولی اون از دوری شما شاید ناراخت باشه ولی خیلی هم دور نیست . ایشالا شما زنده باشید و سلامت و با یاده اون زنده .

AnnA said...

چرا اینطوری شد آخه ؟ من هرچی اینجا رو پائیین بالا میکنم سر درنمی یارم که چرا ؟

صبر ! چطوری و از کجا رو نمی دونم فقط اميدوارم به روز نگه داشتن اینجا در درازمدت آزارتون نده !

Anonymous said...

من ديروز بايد پيام يه عالمه آدما رو كه برام ايميل زده بودن يا كامنت گذاشته بودن مي‌رسوندم كه نشد. شرمنده

Anonymous said...

دوست داشتم می توانسنم در مراسم یکشنبه شما شرکت کنم تنها برای اینکه تسلای خاطر خودم باشم در غم از دست رفتن یک کوچولوی ناز. چراکه می دانم هیچ چیز در این دنیای فانی نمی تواند تسلای دل دردمند یک مادر و پدر در غم فرزندشان باشد چه برسد به قند عزیزی چون آرین. امیدوارم بتوانید هرچه زودتر غم عزیزتان را در دل مدفون کرده و با یاد و خاطرش زندگی زیبایتان را ادامه دهید.

Anonymous said...

از روزهاي اولي كه آرين توي كما بود اخبارش رو پيگيري مي كردم.باور م نمي شد همچين اتفاقي بيوفته.خيلي اومدم اينجا كه كهمنت بذلرم ولي نتونستم.آخه چي بگم من؟
اون كه جاش الان خوبه براي شما از خدا صبر و تحمل مي خوام.خيلي سخته...
اين بغض لعنتي...
مواظب همديگه باشين.آرين ثمره عشق شما دوتا بود.پس همديگه رو دريابيد.

Anonymous said...

نمي دونم چي مي تونم بگم ؟ هر وقت چشمم به عكسش مي افته دلم پر از بغض مي شه ! از وقتي خيلي كوچولو بود عكس هاش رو دنبال مي كردم و الان اصلا باورم نمي شه كه اون كوچولوي خوردني و توپولي ديگه نيست ! كلي منتظر تولد يك سالگي اش بودم ! حالا كيكش ... كاش نشونه قطعه و رديفش رو بدين تا ما هم بتونيم جمعه تو جشن تولدش شركت كنيم

Anonymous said...

بازم خیلی تسلیت می گم و می دونم
تو این شرایط هیچ چیز تسلی بخش نیست

Anonymous said...

خدایا صبر بده ......
من یه آدم غریبه اینطوری اشکم در میاد....
الهی بمیرم که تولدش جمعه س آخه چی شد؟چرا؟من همه آرشیو رو دیدم...چرا این بچه باید میرفت تو کما..

Anonymous said...

بابای آرین نمیدونمم تا کی با این اسم صدات می کنن اما ازت خواهش می کنم دیگه این کار رو ادامه نده .تو قلبت زنده نگهش دار . اما ازت خواهش می کنم دیگه تو این ادرس ننویس.این دوگانگی تو رو از پا می ندازه .

Anonymous said...

شاید ما غریب تر ها اگه هیچ حرفی نزنیم بهتر باشه
فقط میتونم دعا میکنم صبور باشین:(

Maman Maryam said...

من هیچی برای گفتن ندارم... اون هم دو باره و سه باره... فقط هی میام اینجا... هی -فرقی نداره کجا باشم- اشکام میاد... هی ... هی... هی... هی براتون آرزوی صبر و فراموشی می کنم

Anonymous said...

سلام...
از طريق لينك يكي از دوستان، تازه با اين وبلاگ، شما و آرين كوچولوي ناز آشنا شدم...و چه دير...
ميدونم كه هنوز داره ميخنده... خوشبحالش...
اميدوارم شما و مادر گراميش هرچه زودتر به آرامش برسين...

Anonymous said...

قلبم پر از درده. دستام يخ كردند. سرم تير مي كشه. تحملش خيلي سخته. اين كوچولوي خواستني درست يك ماه و نيم از پسر من بزرگتره. تسليت مي گم حتي فكرش هم آدم رو از پا در مياره..... مامانش رو تنها نگذارين. كي ميدونه يه مادر چي ميكشه. سرم هنوز داره گيج ميره. هنوز نميدونم چرا اومدم اينجا...سميه

گوشزد said...

تسلیت می‌گم...خیلی سخت است
امیدوارم که روحش شاد باشه و شما و مادرش هم زودتر به آرامش برسید

Anonymous said...

سلام .مرگ پایان کبوتر نیست .آروم باشید کبوتر شما همیشه هست در قلبتان خیلی سخته اما خدا بزرگه اینجا رو ادامه نده این شمارو آزار میده در دراز مدت . مواظب مامانیش باشید و خودتون و دعای همه ماها بدرقه زندگیتان .

Anonymous said...

اینقدر بغض گلومو گرفته داره خفه ام میکنه . خداصبرتون بده .هرچی به شوهرم گفتم بیا عکسهای آرین ببین گفت من طاقت ندارم.یکی از بستگان نزدیک ما چند وقت پیش تو یه سانحه تصادف دختر نوعروسش به همراه داماد وپسر جوونش رو از دست داد .مطمئنا غم اون سنگین تره ولی داره تحمل میکنه .میخواستم بگم وقتی فکر کنیم کسایی هستند که مصیبتشون از مابیشتره ولی دارن تحمل میکنن شاید ما هم یه کم صبر وطاقتمون بیشتر بشه...

Anonymous said...

ghametoon khili bozorge...
tasliat migam.
vasatoon az khoda arezooye sabr mikonam.

Unknown said...

salam
man moteasefaneh avalin bar ast ke site Aryan aziz ra mibinam. be ghadri narahta shodam ke vaghti be khodam omadam soram khis az ashk bod. vaghean nemidonam chi begam vali motmaenam ke khoda sabr be shoma khahad dad ta betonid ba khaterat gonche ye khoshgeleton zendegi konid.
Rohash shad

Anonymous said...

salam
tanha chizi ke mitoonam begam ine ke khoda behetoon sabr bede .... man avalin bare ke be inja sar mizanam ama moeasefane dar in mogheiat .... delam bad joori gereft ...madar va pedare aryane aziz age komaki az daste har kodoome ma bar miad , maro ham ozve khane vadatoon bedoonid va motmaen bashid darigh nemikonim ...

roohash shad va yadesh javid ...

Anonymous said...

tasliat migam be shoma, mage joz tasliat goftan o deldari dadan be shoma pedar o madar javan chizi mishe goft. man avalin bare ke be webloge arian kocholooye nazanine shoma sar mizanam va alan dar hale gerye inha ro minevisam. khoda sabretoon bede.

Anonymous said...

ميشه بگين چه اتفاقي براش افتاد؟

Anonymous said...

ميشه بگين چه اتفاقي براش افتاد؟

Anonymous said...

salam
man taze chand rooze ba weblogetoon ashna shodam, va motaasefane dar che sharayete badi:(. az samime ghalb be shoma madar o pedare mehraboon tasliat migam , bedoonid ke jaye aryan koochooloo behtarin noghte tooye beheshte, oon oonja rahate va motmaenan doost nadare ke pedar o madare mehraboonesh ro tooye narahati bebine. be khatere aryan o shadie roohe oonam ke shode be khodetoon mosalat bashid o saboorane in dorane sakht ro begzaroonid,ma ham samimane va az tahe del az khoda mikhahim ke behetoon sabr bede.hamishe yadetoon bashe
gar IZAD ze HEKMAT bebandad dari .... ze RAHMAT goshayad dare digari

Anonymous said...

فقط اينو بگم كه هر كار مي كنم نمي تونم اشكام و نگه دارم اصلا
اخه مي دوني ارين فرشته بود جاي فرشتها تو اسمونه نه روي زميني كه هزارن قتل و دزدي و جنايت و بدبختي داره اون رفت پيش خداش و و فرشتهاي ديگه طاقت زميني بودنو نداشت
پرنده در غم هجران تو چه بايد كرد
دلم براي نگاهت بهانه مي گيرد

Anonymous said...

متاسفم خیلی زیاد. میدونم برای مادری که اینقدر دوست داره فرزندش رو تحمل و فراموشی کار آسونی نیست. فقط گاهی به یاد بیار که تو نه اولین مادر و نه اخرین مادری نیستی که داغدار فرزند میشه. برات آرزوی شکیبایی میکنم.

Anonymous said...

سلام
فقط میتونم بگم متاسفم
منم مادرم و نمیدونم شما چه حالی دارید و فقط از خدا میخوام که بهتون صبر بده
من و همسرم به هم ریختیم
خیلی زیاد
ولی شما سوختید
متاسفم
خداوند خودش یاریتون کنه

Anonymous said...

bazam mesle hamishe baratoon sabr arezoo mikonam lahze be lahze be yadetoonam o vaghti bachamo mibinam ashkam dar miyad midonam khili sakhte khili, man hata lahzei ham nemitoonam khodamo jaye shoma tasavor konam, dastatoonro samimane mifesharam o az tahe delam naraton shadi arezoo mikonam.

Anonymous said...

زندگي يعني همين پرواز ها
ولي خيلي زودپريد خيلي زود
در پناه خداوند باشين

Anonymous said...

هر چی فکرش را می کنم داغ میشم و همه وجودم آتیش میگیره. فکر می کنم بهترین کار برای شما زوج عزیز این باشه که فکر کنین شاید این دنیای نکبت ارزش نداشت که پسرک معصوم شما توش نفس بکشه. شاید رفت جایی که لیاقتش را داشته . بلد نیستم آرزوی صبر کنم ولی امیدوارم زندگی تون به سرعت به روال عادی برگرده و دوباره به زندگی بر گردین.

شاید بهترین کار برای شما همان کار باشه و فعالیت های اجتماعی. بودن در جمع بودن همیشه به آدم انرزی میده و اجازه نمیده که آدم در تنهایی خود خوری کنه و داغون بشه. به هر حال زندگی ادامه داره و شما دو تا جوان هنوز سال های بسیاری را در پیش رو دارید. به آینده فکر کنید و به جلو. گذشته دیگه گذشته است و افسوس گذشته را خوردن فقط از انرزی امروز و فردای می کاهد.
خوشحالم که به نوشتن ادامه می دین. نوشتن شما همه به ما انرزی می دهد و هم ما سعی می کنیم شما را تنها نگذاریم. همین روزهاست که آدم ها به هم نیاز دارن.

می دونم که نیازی به این صحبت ها نبود و شما خیلی بهتر از میدونین چیکار کنین. من اینها را برای دل خودم گفتم.

نیلوفر

Picolo said...

عزيزم، دلم، كسي كه اين وبلاگو مينويسي

خدا صبرت بده، اتفاق سهمگيني برات افتاده.

گر بمانيم زنده، بردوزيم
جامه اي كز فراق چاك شده

ور بمرديم عذر ما بپذير
اي بسا آرزو كه خاك شده

پايدار باشي

Anonymous said...

سلام - من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
آدم آورد در این دیر خراب آبادم

همه به زودی به جایگاه اصلیمون میریم ... خدا به شما صبر بده من و خیلی غمناک کرد

میتوانید بنویسید که چرا این اتفاق افتاد و دلیلش چی بود؟

Anonymous said...

با عرض سلام

کلمه ها گاهی در پای احساسات آدم مورچه هائی می شوند که پای احساس زیر خودش اونها رو له می کنه. اینجاست که آدم دیگه نمی دونه چی بگه. عمیقا و صمیمانه درگذشت آرین عزیز را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. نمی دانم چه بنویسم. کلمه ها گاهی در پای .......
با تقدیم احترام
ققنوس
(کانادا)

Anonymous said...

خدا به شما صبر بده... حداقل خوشحال باشین آرین عزیز جاش تو بهشته

Anonymous said...

سلام مرمر هستم از انگلیس
خیلی متاسف شدم از پرپر شدن گل نشگفته شما.
امیدوارم خداوندبه شما صبر بدهد
من درد شما را کاملا حس میکنم جرا که ما هم دردی شبیه شما داشتیم فقط توصیه می کنم تا می تونید با عزیزانتان باشیدتا زمان مرهمی شود بر زخمتان. در پناه حق باشید

Anonymous said...

nemidoonam chi begam.hamdardi man ra pazira bashid

Anonymous said...

Salam , man az roozi ke Arian mariz shod nemidoonam chand bar ta hala omadam inja , shayad 50 bar shayad 100 bar , nemidoonam dagh-e be in sangini ba che kalamaty mitoone taskin peyda kone , man ke kalami peyda nemikonam ...faghat arezooye SABR daram baratoon .

Anonymous said...

سلام آرین کوچولوی ما الان کجایی؟تو آسمونا؟حتما توی یک عالمه نور و روشنایی و اسباب بازی های جادویی غرق شدی و مامانت و حسابی یادت رفته.اما نه!می دونم که با اون چشمای سیاهت داری نگاش می کنی و با خودت فکر می کنی کاش بدونه من جام چه قدر خوبه مگه می شه با وجود داشتن دو تا بال کوچیک که می تونی باهاشون همه جا پرواز کنی جات بد باشه؟همون فرشته های نگهبانی که تو این دنیا مراقبت بودن حالا از نزدیک ترین دوستات حساب می شن.جای تو توی قلب ماست و همیشه و همیشه قیافه معصوم و نازت یادمون می مونه.

سلام مامانی من یک مادرم من یک بچه دارم و می دونم و می دونم و هزار بار می دونم که چه قدر سخته هم برای تو و هم برای بابایی.نمی خوام بگم گریه نکن نمی خوام بگم به یادش نباش اما بلند شو بایست نفس بکش زندگی کن.حالا تو یک مراقب کوچولوی پر قدرت داری که می تونی تو تمام سختی های زندگی روش حساب کنی.نمی دونم میای اینجا رو بخونی یا نه؟اما من می گم چون این حرفا تو دلم گیر کرده و باید خالی بشه.مامانم می گه یک پسر داشتم که مرده به دنیا اومد سال ها بعد که پدرم فوت کرد خواب دیده بود بابام دست یک پسر کوچولو رو گرفته و داره باهاش قدم می زنه مامانم و که دیده بود گفته بود:این و ببین این پسرمونه این من و تا اینجا آورد.

موقعیت سختیه اما بدون همه ما پسر کوچولوت رو دوست داریم و یادش تو قلبمونه.سعی کن تلاش کن حتما می شه اگه باور داشته باشی که آرین کوچولو حالا برای خودش صاحب یک قصر شکلاتی شده و این که دنیاش حالا خیلی قشنگ تره.باز هم بچه دار می شی و باز هم می خندی می دونم نمی تونی نگاهش رو یادگاری هاش رو فراموش کنی اما من می دونم و باور دارم شما دو تا با عشق همدیگه می تونید این مرحله رو طی کنید و ادامه بدید.از ته قلبم هر شب که می خوام بخوابم برات دعا می کنم.

Anonymous said...

نمیتونم جلوی اشکهام رو بگیرم وقتی یاد مامان و بابای مهربونش می افتم
از خدای بزرگ براتون آرزوی صبر میکنم

Anonymous said...

هیچ چیز الان تسکین درد شما نیست اما به ان فکر کنید که یه فرشته به فرشته های آسمونی اضافه شده

Anonymous said...

عرفا وقت مصیبت هم شکر می کرده اند چرا که می دانستند کجاها کم دارند...

Anonymous said...

عرفا وقت مصیبت هم شکر می کرده اند چرا که می دانستند کجاها کم دارند... حتما حکتی بوده

Anonymous said...

امیدوارم خدا بهتون صبر بده! کل بچه های وبلاگستان کوچولوهای شما هستند چون این فرشته های کوچولو به هیچ کس تعلق ندارن جز خدا! و میان که دنیای ما رو شیرین کنن و برای بزرگترهااز دنیای سبز کودکی خبر بیارن سفر تیستوی کوچولو وبلاگستان را فقط میشه به خاطر سپرد اونهم با وجود نوشته های بابا و مامان مهربونش که باز هم از اون می نویسن.

Anonymous said...

واقعا متاسفم...خدا با انبیاوفرشتگان محشورش کنه..خیلی دیر و بد موقعی با اینجا آشنا شدم... خداصبرتون رو چند برابر کنه..

Anonymous said...

dooste aziz man va hamsaram ba ham in axharo didim ba ham ashk rikhtim chon ma ham delbandi dashtim ke 4 sale pish dar yeki az roozhaye sarde mahe march az dastesh dadim vaghti dar ghabrestane shahre bologna pesaram ro be khak mispordam ehasas kardam oonja akhare khate baraye man va coroush saram rorooye sineye hamsaram gozashte boodam va dar tanhayie ghorbat ba ham ashk mirikhtim ...roozha va salha gozasht man hanooz ba pesaram zendegi mikonam ba oon harf mizanam ama in vagheyiyato ghabool kardam ke oon dige pishe man bar nemigarde be hamsaret komak kon faramoosh kone behtarin tekiyegah baraye ham hastid ta betoonid in ghamo faramoosh konid sakhte nemigam faramoosh mishe vali taskin mishe man va coroush az rahi door vali ba ghami nazdik arezoo mikonim betoonid baz ham edame bedid va ariyane aziz ham betoone ham bazi va doosti samimi baraye maniye man bashe(rokhsare-coroush)

Anonymous said...

سلام
بی اندازه متاثر شدیم برای این طفل معصوم چه چیزی می توانیم از خدا بخواهیم ؟؟ آرزو می کنیم که خدا به شما صبر عنایت فرماید خداوند رحمتش کد

Anonymous said...

سلام نمیدونم چرا همش دلم اینجاست با شما .. نمیدونم بابای آرین تونستید گریه کنید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ [ناراحت] من از اون روزی می ترسم که شما گریه کنید .. وقتی که یک مرد گریه می کند .. تولد فرشته ست [گریه] خیلی هم مراقب مامان آرین و خودتون باشید
http://i1.tinypic.com/30accqg.jpg

Anonymous said...

فرشته کوچولوم که اون بالا بالاها نسشتی وداری مارو نگاه میکنی با قلب شکستم وچشمای گریونم تولدت رو تبریک میگم از خدا بخواه زودتر واسه مامان وبابات یه فرشته دیگه بده تا اونها هم یه کم دلشون آروم بشه هر چند دیگه هیچ وقت یاد تو از دل هیج کس بیرون نمیره
دستای کوچولوتو می بوسم گل خوشگلم

Anonymous said...

علي جان و كاملياي عزيز
از لحظه اي كه شنيديم اين غنچه گل عزيز به اين روز افتاد و با تلاش زيادي كه شد و نتيجه گرفته نشد چه حالي داشتيم وبارهاو بارها خواستيم تلفني تماسي داشته باشيم كه نشد . مطلع شديم كه شب و روز همه در بيمارستان و بالاي سر اين گل نازين بوديد. چه كشيديم و چه اشكها كه ريخته نشد ولي افسوس و صد افسو كه ارين عزيزما از دستمان رفت. علي جان عزيزم تو گه خود پزشكي و ميداني از اين اتفاقات براي هركسي و در هر موقعيت و زمان امكان پيش امدن وجود دارد. عزيزم بايد محكم و استوار و صبور باشيد وتحمل كنيد. گرچه مشكل است ميدانم. عزيزانم شما راهي طولاني در پيش داريد و ارين هاي زيادي در پيش روي شما است به عنوان خاله اي كه صميمانه دوستتان داريم از راه دو ر رويتان را بوسيده وتسليت ميگوييم و از خدا ي بزرگ طلب صبر و شكيبايي زياد براي هر دوي عزيزا ن و همه خانواده داغدار را داريم.

شهرام و خاله فخري

Anonymous said...

الهی بمیرم من ..خیلی سخته ....و غیر قابل تحمل....صبور باشید

Anonymous said...

سلام ... ممنون که بازم مینویسید

آرین کوچولو اون دنیا شفاعت شما و مامانش رو خواهد کرد...

Unknown said...

afarin keh hanoozam minevisin. maman o babayae aryan koochooloo , to ro khoda havaye ham ra dashteh bashin. elahi bemiram baratoon. hich kas gham e shoma ra dark nemikoneh va hich chiz gham e shoma ra kam nemikoneh. faghat movazeb e khodetoon bashin.

Anonymous said...

avaliin bar bud ke umadam in weblogro mikhondam... khgeyli sakhte... keyboad dige tar shode az bas gerye kadam... faghat mitunam begam ke khoda be shoma sabr bede:((

Anonymous said...

چه مي توان گفت جز تاسف و چه آرزويي مي شود كرد جز صبر و آرامش و توان ادامه راه براي بازماندگان آن فرشته كوچك

Anonymous said...

نمی تونم بگم کار درست يا غلط ... اما مطمئنم که شما کار بزرگی کرديد. دست خدا به همراهت، دلت آروم عزيز...

Anonymous said...

نمیدونم چی بگم! اینجور مواقع کلمه ها هیچن!

فقط میگم:
آرین کوچولو! آهای فرشته! تولد دوباره ت مبارک!


-

دیگه اینجا ننویسید! بذارین اینجا همینجور دست نخورده باقی بمونه!

Anonymous said...

آرین عزیز کوچولویی که زود پر کشیدی و رفتی،تولدت مبارک عزیزم.......

Anonymous said...

آرین عزیزم تولد یکسالگی مبارک...مامان و بابا رو فراموش نکنی عزیزم.....میبوسم چشمای پاکت رو...من برات روز جمعه تولد میگیرم توی وبلاگ دخترم....

Anonymous said...

خسته نباشید .

Anonymous said...

خسته نباشید .

Anonymous said...

دوست عزیز . نوشتن اینجا شاید فقط فراموش کردن این داغ رو به تاخیر بندازه . ارین نازنین رو تو خلوت خودتون نگه دارید و بذارید سایه سنگین این داغ از زندگی تون برداشته شه . مطمئنم ارین هم اگه بزرگتر بود همین رو می خواست . مثل خودمون که دلمون می خواد اگه قلب از پدر ها و مادرهامون مردیم اونا به زندگی شون برگردند و غم نبودن ما رو فراموش کنند .اینطور نیست ؟

Anonymous said...

آرين عزيزم قربون چشماي قشنگت برم، تولدت مبارك عزيز دلم
اون بالا بالاها به فرشته ها به باران برسان سلام ما را
مي دونم كه جمعه واست يه جشن تولد حسابي مي گيرن
شمع يك سالگيت رو كه فوت كردي دعا كن خدا به مامان و باباي عزيزت صبر بده
آخه تو نمي دوني كه غم فراقت تحملش خيلي خيلي سخته خوشكلم
بوس بوس

Anonymous said...

دوستان عزیز . پدر و مادر عزیز . نمی دونم چی بگم . قلب خودم از غم داره می ترکه . فقط از صمیم قلب آرزوی صبر براتون دارم . کاش خدا یاری کنه و هرچه زود تر به آرامش برسین .پدر عزیز هوای کاملیا خانم رو داشته باشید . دلم آتیش گرفت ........ اینجا رو همین جوری نگهش دارین .

Anonymous said...

دوستان عزیز . پدر و مادر عزیز . نمی دونم چی بگم . قلب خودم از غم داره می ترکه . فقط از صمیم قلب آرزوی صبر براتون دارم . کاش خدا یاری کنه و هرچه زود تر به آرامش برسین .پدر عزیز هوای کاملیا خانم رو داشته باشید . دلم آتیش گرفت ........ اینجا رو همین جوری نگهش دارین .

Anonymous said...

سسلام آرين عزيزم
سلام فرشته كوچولو
سلام پسرك زيبا
اي كاش........اي كاش..........اي كاش
فقط ميتونم بگم روحت شاد فرشته معصوم كوچولوي دوست داشتني :(( :(( :((

Anonymous said...

اشک میریزم..حتی گفتن اینکه اروم باشید به نظرم سخته...
تولد ارین مبارک.این روز همیشه و همیشه مال ارین کوچولوی زیبای شماست،حتی اگه او نباشه خاطرات ارین همیشه زنده اند..

Anonymous said...

Aryan jan jat khaleeye azizam

tavalodet mobarak.....akh ke che sakhte
baz ham baratoonarezouy sabr mikonam azizan..


Marzieh

Anonymous said...

پدر و مادر آرین عزیز من فرسنگها از شما دورم اما قلبم و روحم با شماست خیلی به یادتونم خیلی زیاد شاید باور نکنید اما همش عکسهای آرین کوچولو رو می بینم و براتون آرزوی صبر دارم این غم بزرگ رو به شما تسلیت می گم

Anonymous said...

آرین جان خوشا به حالت که پااااااااااااااااااااااااک پاااااااااااااااااک بدون هیچ گناه و با قلبی سفید و نورانی از این دنیا رفتی گر چه پدر و مادرت و همه ما را داغدار و گریان کردی

Anonymous said...

من بچه ندارم...در عوض دو تا خواهر زاده دارم که خیلی برام شیرین هستن...خیلی زیاد
* * *
یه شب با خواهرم درباره مرگ صحبت می کردیم ...نا خودآگاه نگاهمون به طرف نیما و مینا برگشت
..یه لحظه مرگ اون دوتارو پیش خودم ترسیم کردم
...حتی از فکر کردن به اون هم هراس داشتم
* * *
همیشه مرگ کودک برام آزار دهنده بوده .
.
الان نزدک یک ساعت هستش که به این صفحه خیره شدم
عکسارو نگاه میکنم ...نوشته هارو می خونم ...دارم این بچه رو تو ذهنم ترسیم میکنم
شیرین زبونیاشو ... اون موقعی که راه افتاد ...موقعی که با دست دیوار لمس میکنه ... کف اطاق یه چیزی رو پیدا میکنه و از سر کنجکاوی اونو به دهان میگیره
.
.
.
اینا اغراق نیست ، حتی تصور اونم سخته .
سایه ایی از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غم ها
.
در این روزهای سخت باید امیدوار باشم به صبر و تحمل شما
.
من مصیبت از دست دادن عزیزان رو زیاد تجربه کردم ... خیلی زیاد
تا اون حد که مطمئن هستم .... در اون دنیا دوستان بیشتری نسبت به این دنیا دارم
* * *
می خوام به نوبه خودم بهتون تسلیت بگم واینکه .....
....
یه انسان بسیار سوگ دیده رو شریک درد خودتون بدونید

Anonymous said...

بنويسيد، ما هنوز به اين جا سر می‌زنيم. از آرين بنويسيد، از خاطراتش، از حرفهای نگفته‌ای كه با او داشتيد، تا باز هم با آرين زندگی كنيم. اگر نوشتن آرامتان می‌كند، بنويسيد.

Anonymous said...

دارم گریه می کنم و تایپ می کنم. من خودم پدرم . پدر یه بچه 4 ساله . اولین باره که میام وبلاگتون. نمیدونم چی بگم. اشک امونم نمیده.برای یه لحظه هم نمی تونم خودم رو جای شما بزارم. خوب می فهمم که هیچی خستگی رو از تنت درنمیاره وقتی میای خونه . خدا بهت کمک کنه . وای وای وای . می دونم هر چی هم بهت بگن ولی انگار دنیا برات تموم شده حق هم داری فقط یه پدر میتونه حالت رو بفهمه اگه صد تا بچه دیگه هم داشته باشی باز جای آرین خالیه . هر چی می تونی برو سر خاکش باهاش حرف بزن مثل وقتی که بود حرف بزن حرف بزن حرف بزن حرف بزن حرف بزن .وای خدا ایییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

Anonymous said...

من یک عکس برای آرین درست کردم اینم لینکشه اگه دوست داشتین بذارین تووبلاگش-تولد آرین در بهشت http://i18.tinypic.com/43rz4f7.jpg