Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Tuesday, February 19, 2008


تو با منی، حس می کنمت
همین جا روبروی خودم
صداتو می شنوم همه جا
یا شاید من دیوونه شدم
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا هوای تو تو خونه ست
چرا با تو حرف می زنم هر روز
نگو تو دلت این دیوونه ست
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

می بینمت کنارم...

من با تو ام عزیزم...
کاوه یغمایی

14 comments:

Anonymous said...

می بینمت کنارم...

من با تو ام عزیزم

Anonymous said...

این حتما نوشته مامان کاملیاست. خیلی زیبا است.
عکس رو ندیده بودم انگار اولین قدمهای آرین بوده خدا صبر بده به شما هر روزززززززز خیلی سخته
دستهای خوشگلش
خیلی منتظر آرمانم
وبراتون دعا می کنم.امیدوارم که همه چیز خوب خوب خوب پیش بره.
مرضیه

Anonymous said...

سلام آقای رهبری
براتون ای میلی فرستاده بودم که نمی دونم اون رو دیدید یا نه. به هر حال اگر امکان پذیر است لطفا در وبلاگ آرین جان و نیز وبلاگ گلستان 31 لینک آرین ما و نیز لینک شایان و مامانش رو اضافه کنین.وبلاگ شایان رو تازگی درست کرده ام و مربوط به پسری 12 ساله است که در قطعه 244 به خاک سپرده شده است. لینکش رو در وبلاگ آرین می تونین پیدا کنین. آدرس آرین رو که یادتون نرفته: WWW.ARIANABGHERI.BLOGFA.COM

در ضمن برای مزدا داداش آرین هم وبلگی درست کرده ام که بد نیست خودتون و خانومتون اونجا هم سر بزنین:
WWW.MAZDABAGHERI.BLOGFA.COM

Anonymous said...

هر وقت ميام اينجا فقط اشک ميزيزم اونقدر که چشام تار ميبينه..اخه ارين فرشته بود اشتباه روي زمين قاطي ادمها شد واسهه مين رفت پيش امثال خودش قاطي فرشتها پيش خدا خونش تو بهشت بودنهاينجا .....

Anonymous said...

منم منتظرآرمانم...... ايشالا موفق باشين....

Anonymous said...

jigar jat khalieh

Anonymous said...

:((
:(
..
........

Anonymous said...

salam

che khabar? khoob hastid? baby va madar khooband?

montazeram pls!


Marzieh

Marzieh said...

شما کجائید؟ امیدوارم که خوب و خوش باشید.

آقای رهبری یه سری هم بزبید این جا لطفاااااا
ممنون می شم
نوروز مبارک عزیزان.

مرضیه 25 اسفند شنبه

Anonymous said...

ارین عزیزم اون عزیزی که 100 روز دیگه به دنیا میاد فقط شبیه تو نیست ........... اون خود تو هستی که دوباره به به مامان و بابا هدیه داده میشی . به نظر تو ارین ما هم دوباره تو این خونه برمیگرده؟ اون ما رو خیلی دوست داشت خصوصا مزدا رو.

Unknown said...

eidet mobarak kocholo

Anonymous said...

فقط اشك ريختم ......خدا نگهدار شما و ني ني جديد باشه

Anonymous said...

Salam


sale nou mobarak.omidvaram k ekhoob bashin hamegi.
khailiiii narahat misham ke neminevisid....:(
ksh shomare dashtam azatoon ye khabari migereftam.

baratoon behtarin arezoohara daram.

khodahafez

Marzieh
7 farvardin 87

Anonymous said...

دوباره گذارم به این خانه افتاد. به دیدن روی فرشته.
گریه می کنم برای بچه هایی که هرگز بدنیا نیامدند و برای کودکانی که دنیا ظرفیت پذیرایی شان را نداشت.