Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Tuesday, December 04, 2007

به خدا این وبلاگ محل ذکر مصیبت نیست و ما نه میخوایم دیگرون رو ناراحت بکنیم و نه خودمون اصلا جایی برای ناراحت تر شدن داریم، ولی به خدا همه اینها هست، شاید این وبلاگ باعث بشه بفهمیم که تو دنیا فقط خوبی یا فقط بدی نیست و خبرهای بد و خوب پشت سر هم میان و نه اینکه جای هم رو بگیرن ، نه ، فقط میان ، سولماز عزیز ممنون از شما و بقیه کساییکه به فکر و نگران ما هستن، و این خبر هم برای اثبات حرفام فکر کنم کافی باشه:


هورررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااا
من داداش دارممممممممممممممممممممممممممممممم
شایدم خودمم که دارم بر می گردم
مگه نه

14 comments:

Anonymous said...

آقای رهبری عزیز
سلام
باقری هستم. پدر آرین باقری.
نگرانی های شما و خوانندگان این وبلاگ را ارج می نهم ام تصور می کنم فرار از واقعیت و نادیده گرفتن آن نمی تواند چاره ای مناسب و طبیعی برای ما باشد. بلکه باید به دل فاجعه زد و با پذیرش آن سعی کرد بر غم فایق آمد. با نهایت احترام به نظر همه، با توجه به تجربه خودم تصور می کنم که سعی نکنید که آرین را فراموش کنید که البته می دانم فراموش شدنی نیست و شما هم چنین قصدی ندارید . من هم مثل شما مطمئن هستم که مسافر در راه حتما رنگ و بوی آرین را خواهد داشت. اما مطمئن نیستم که تلاش برای ندیدن غم ها و غصه ها و به فراموشی سپردن آنها بهترین راه حل برای شما و همسرتان باشد.
باقری

Anonymous said...

salam, man modathast ke khanandeye webloge shoma hastam, shayad chand bari ham baratun comment gozashtam, wali khastam begam ke be nazare manam edame bedid, wa bazam benewisid, az tarighe shoma man ba webloghaye digari ashna shodam ke hamashun ghalbamo bedard miaword, man khodam ye madaram, ye pesare 4sale daram ke gahi sabramo dar barabaresh az dast midadam, wali bad az ashnaei ba webloge shoma say mikonam khodamo kontrol konam wa az budane tanha omide zendegim lezat bebaram, omidwaram mosafere kuchulutun sahiho salem be donya biyad wa omidwaram khoda be hamatun salamati bede,

Anonymous said...

vaaaaaaaaaaaaaaaay ghorboonesh beraaaaaaaaaam
jedi pesare?
khodaya shokret
elahi begardamesh.

Anonymous said...

NAZI Hezaaaaaaaaaaaarrrr bar tabrik doa mikonam sahieh o slamat beh donya biad o ba ghadamash faghat khobi o khoshi baraton beh armaghan biareh

Anonymous said...

هورررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااا
.....................
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه !!
پس بالاخره داری بر میگردی .. اسمش چی میشه ؟؟

Anonymous said...

آفرین به این مامان و بابای صبور که استقامت داشتن.
وقتی خدا یکی رو از آدم می گیره شک نکنید که می خواسته یکی بهترش رو بهتون بده. ایشالله خدا مسافرر کوچولوتون رو بهتون ببخشه و خودش همیشه پشت و پناهش باشه

Anonymous said...

بازم سلام تبریک می گم
راستش نمی دونم چی بگم واقعا خوشحال شدم

Anonymous said...

MSH:
In weblog hich vaght mahaleh zekreh mosibat naboodeh. az aval ham baraye khoobi va khooshi dorostesh karin, ino hame midonnand.
Khili baratoon khooshhalam.
Aryan jaanam baraye to ham khooshhalam, fereshtehe ghashangh ta akhareh ommram in ahangho ke mishnavam yade to khaham bood.
http://www.youtube.com/watch?v=yyQl2ShLgHY
Ahanghe Elton John be name Blessed.
MSH.

Anonymous said...

salam




vayyyyyyyyyyy khoshhalammmmmmmmmmmmmmm


tabreeeeeeeeek khoda elahi bebakhshse en yeki roooooooooo khodaya shokretttttttt

Marzieh

Marzieh said...

سلام آقای رهبری عزیز
خیلی خوشحالم
امیدوارم که خداوند همه برکات و نعماتش را به شما و خانواده عزیزتان ارزانی کنه... باز هم منتظر خبرهای خوبتان هستم.

دوست شما
مرضیه

Anonymous said...

فکر کنم منظورم رو درست نرسوندم . من اصلاً نمی گم این چیزها رو نادیده بگیرین یا چشمم رو به روی تلخی های دنیا ببندم.اتفاقاً از وقتی این اتفاق برای آرین افتاد باعث شد من بیشتر قدر بودن با مازیار رو بدونم و سعی کنم هر لحظه از وجودش لذت ببرم. حرف من این بود که من تازگیها هیچ لینک جدیدی از یه کوچولوی جدید که با شما دوست شده باشه ندیدم مگر اونایی که برادرها یا خواهرهاشون قبلاً فوت کردن. حرف من این بود که اونها هم هستن که می تونین باهاشون دوست شین و راجع به نی نی های جدیدتون حرف بزنین. راجع به نوع بارداری و رفتار با نوزاد و هزار و یک چیز دیگه که بجز مرگ و تولد توی دنیا وجود داره.س

Anonymous said...

beh nazare man Slmaz joon bayad kami pokhteh tar har zadeh besheh.
cheghadr khoshhalam baratoon.
vali motmaenan Aryan nist keh miad. in koochooloo ro man esmesh ro migzaram .
MARHAM

Anonymous said...

سلام
خانواده محترم رهبري
به سلامتي و دلخوشي مطمئنا اين هديه ارين براي شماست اميدوارم كه همراه صحيح و سالم باشيد
به نظر من بايد ادامه بديد اين نوشته ها رو من به طور اتفاقي با سايت شما آشنا شدم
و دائم مراجعه مي كنم و دنبال اخبار تازه از شما خانواده محترمتان و مسافر كوچكتان هستم
با آرزوي سلامتي و بهروزي

Anonymous said...

سلام
یه دنیا سلام به مامان آرین و خود آرین و آرمان امید وارم حال هر سه تون خوب باشه مامان آرین آرین دوباره به دنیا اومده یادتون باشه آرین و آرمان یکی اند و هیچ کدوم با اون یکی فرق نداره