Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Tuesday, May 08, 2007



ساقیا برخیز و در ده جام را/خاک بر سر کن غم ایام را
ساغر می بر کفم نه تا ز بر/برکشم این دلق ازرق فام را
گرچه بد نامیست نزد عاقلان/ما نمی خواهیم نام و ننگ را
باده در ده، چند از این باد غرور/خاک بر سر نفس نا فرجام را
دود آه سینه نالان من/سوخت این افسردگان خام را
محرم راز دل شیدای خود/کس نمی بینم ز خاص و عام را
با دلارامی مرا خاطر خوش است/کز دلم یکباره برد آرام را
ننگرد دیگر به سرو اندر چمن/هرکه دید آن سرو سیم اندام را
صبر کن حافظ به سختی روز و شب/عاقبت روزی بیابی کام را

13 comments:

Anonymous said...

سلام. هیچی نمی تونم گم جز اینکه باهاتون احساس همدردی می کنم. تا چند روز پیش هر وقت میومدم اینجا فقط سیل اشک بود که از چشمام جاری می شد. اما از وقتی این فرشته کوچولو رو دیدم آروم شدم، یه حس آرامش عجیب... من آرین کوچولو رو دیدم، این اولین باره که دارم اینو به کسی میگم ، دلم نمیخواست کسی بدونه، اما چون درد و رنج شما رو می فهمم اینو گفتم که بدونید آرین همیشه به یاد شما هست، همیشه ی همیشه، و تا ابد دوستتون داره..
اگه ممکنه از حال مامان آرین هم خبر بدید.
امیدوارم خدا بهتون صبر بده تا از این امتحان سر بلند بیرون بیاید

Anonymous said...

ajab hazrat hafez zeeba gofte....

dast khoda ba shoma emrooz o har rooz


Marzieh

Anonymous said...

هر وقت میام وبلاگ آرین دلم پر از غصه میشه و جیگرم اتیش میگیره.شاید باور نکنینی اما هر شب از خدا برای شما طلب صبر میکنم........عزیزکم معلومه از خواب تازه بیدار شده بوده که صورتش پف کرده...........آرین عزیزم همیشه به یاد مامان و بابا باش.اونها دلشون واست تنگ شده.براشون دعا کن.

Anonymous said...

واقعاً ناراحت کننده و سخته
خدا به شما صبر بده :(
واقعاً شکل فرشته هاست

Anonymous said...

حتما این شعر حاظ جواب فالتون بوده. خیلی قشنگ جواب داده. هیچ کس واقعا نمی تونه محرم یک دل داغ دیده بشه (به جز خدا). بیت آخر این شعر هم خیلی زیبا بود و درست. هیچ وقت اوضاع یک جور نمی مونه. بدون فراموش کردن هم می شه آروم شدو مطمئن هستم که شما دوشت ندارین فراموشش کنین چون من هم تجربه از دست دادن یک عزیز رو دارم. اینکه که بدونین آرین یک جای دیگه زنده هست و زندگیش ادامه داره شاید کمی آروم ترتون کنه. همه ما در پس ضمیر ناخوداگاه می دونیم که فقط جسم و ماده نیستیم. آرین فقط حضور فیزیکی نداره. واقعیت فراتر از اینهاست. در ضمن یه چیزی: ما "همه" رفتنی هستیم و استثنا هم نداره.

به امید روزی که شعرهای امیدوارانه مثل همین بیت آخر) بنویسید.

یاسمن

Anonymous said...

bazam mesle hamishe boghzo delam baham terekid

Anonymous said...

salam man hafteye pish umadam tehran
ba mosafere pesar jom'e sobh raftim beheshte zahra
sare khake aryan. barash gol hedie bordim
man ke gharibe am zar zar gere mikardam ,khoda behetoon komak kone.
biayn benevisid. albate age azyat nemishid.

Anonymous said...

salam
doroste ke man hanooz madar nashodam vali nemidunam chera be mamane arian ehsase nazdikie khassi daram az vaghti arian jan fot karde har moghe too khiaboon bacheye ham sene oon mibinam geryam migire.ba in ke 16 salame vali har moghe axaye in fereshte koochooloo ro mibinam ta saat ha ashkam band nemiad
ishala khoda behetoon sabr bede ali agha va kameliaye aziz

Anonymous said...

سلام
حرف هایم گفتنی نیست که غم های بزرگ در واژه نمی آیند .
اصلا نمی دونم چی بگویم فقط می گویم انگار انسان های بزرگ غم های بزرگ تری هم دارند

Anonymous said...

سلام
حرف هایم گفتنی نیست که غم های بزرگ در واژه نمی آیند .
اصلا نمی دونم چی بگویم فقط می گویم انگار انسان های بزرگ غم های بزرگ تری هم دارند

Anonymous said...

سلام
حرف هایم گفتنی نیست که غم های بزرگ در واژه نمی آیند .
اصلا نمی دونم چی بگویم فقط می گویم انگار انسان های بزرگ غم های بزرگ تری هم دارند

Anonymous said...

مردی که به تازگی دختر سه ساله اش را علی رقم تلاش پزشکان و خودش از دست داده بود٬ در خانه اش را بست و گوشه گیر شد .با هیچ کس صحبت نمیکرد و سرکار نمیرفت.دوستان و آشنایان خیلی سعی کردند تا او را به زندگی عادی برگردانند ولی موفق نشدند.
شبی پدر رویایا عجیبی دید٬ :او در بهشت است و صف منظمی از فرشتگان کوچک در جاده ای طلایی به سوی کاخی مجلل در حرکت هستند.هر فرشته شمعی در دست داشت و شمع همه فرشتگان به جز یکی روشن بود.مرد وقتی جلوتر رفت ودید فرشته ای که شمع اش خاموش است ٬دختر خودش است.پدر فرشته ی غمگینش را در آغوش گرفت و او را نوازش کرد.از او پرسید:چرا شمع تو خاموش است؟
دخترک گفت:بابا جون ٬هر وقت شمع من روشن میشود ٬اشکهای تو آن را خاموش میکند و هر وقت تو دلتنگ میشوی ٬من هم غمگین میشوم ...
mamano babaye aryane aziz omidvaram alaraghme tamame deltangihatoon ba shadihatoon baese shadio arameshe bishtare aryan koochooloo beshid

Anonymous said...

به توصیه ی دوستان، و بر حسب وظیفه، خدمت رسیدم ...
امیدوارم بعد از این ضربه ی بزرگ، که شکّی در سهمگین بودن اش ندارم، تونسته باشین با درایت و شکیبایی، با نسیم زندگی که همیشه در حال وزیدن هست و خواهد بود، همراه شده باشین ...
یادش گرامی باشه و امیدوارم جای ایشون با شیرینی دیگه ی زندگی، پر بشه ...