Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Saturday, February 03, 2007

12 comments:

Unknown said...

salam
khoda behetoon sabr bede.
man 2 ta dokhtar daram. va darketoon mikonam. kheili gerye kardam.

Anonymous said...

الهی بمیرم برای دلتون......اون عکسش که خوابیده جیگرم رو آتیش زد.چرا منی که حتی ندیدمش نمیتونم تحمل داشته باشم و صبوری کنم اون وقت از شما میخواهیم که صبور باشین.ای خدااااااااااااااااااااااااااااا

Anonymous said...

موهای دخترم خیلی شبیه آرین عزیزمه...همیشه به یادشم همیشه..........

Anonymous said...

بابای آرین کوچولو،این عکسها ما رو که نسبتی با عزیز از دست رفته نداریم داغون میکنه ...چه برسه به دل شما پدر و مادرش که 11 ماه باهاش نفس کشیدین..............فدای معصومیتش بشم من.........

Anonymous said...

كاش زودتر فرزند ديگه اي بيارين و اسمش رو بذارين آرين. اين كار رو بكنين مطمئن باشين براتون بهتره

Anonymous said...

سلام . من هر روز ميام بهتون سر ميزنم و با بغض برميگردم . من كه هيچ وقت نديدمش هنوز دارم ميسوزم . خدايا شما چه مي كشيد ؟ .......؟

Anonymous said...

من نمی تونم فراموش کنم
من که شما رو نمی شناسم و هرگز آرین کوچولو رو ندیدم
ولی یه مادرم یه مادر... خدایا خیلی سخته...

Anonymous said...

فدای تو آرین عزیزم. قربون اون خنده هات،
ای
عزیزترین موجود این دنیا
فدای اون خنده هات
ای كاش كه میشد واقعا فدای تو بشم.
ای كاش كه
میشد تو باشی ....

Anonymous said...

8-|

Anonymous said...

هر روز میام و میرم عکسهای آرین رو نگاه میکنم.به اون عکسش که روی قبرش گذاشتین که میرسم اشکم میریزه پایین و قلبم تیر میکشه.از کجا می دونستین اون عکس باید چند وقت دیگه برای چی استفاده بشه.ای خدا جون صبر بده صبر صبر صبر صبر...............

Anonymous said...

salam
babaye arian kocholo man har hafteh ke tehran basham miram be arian sar mizanam .va chand ta shakheh gol mibaram va ye ax azash migiram va mizaram to weblogam .
khoda na be shoma balke be hame e onayee ke azizeshon onjast sabr bedeeeeeeeeee,

Unknown said...

faghat geryeh,geryeh,geryeh...geryeh baraye in fereshteye kouchoulou,sabour bashid