Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Thursday, January 11, 2007



بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد/ باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد
طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود /ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد
آه و فریاد که از دست حسود مه و مهر/ در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد
قره العین من آن میوه دل یادش باد/ که خود آسان بشد و کار مرا مشکل کرد
ساربان بار من افتاده خدارا مددی /که امید کرمم همره این محمل کرد
روی خاکی و نم چشم مرا خوار مدار /چرخ فیروزه طربخانه از این کهگل کرد
نزدی شاهرخ و فوت شد امکان حافظ /چه کنم بازی ایام مرا غافل کرد

من از طرف خودم و مامان آرین از همه متشکرم
خیلی خوشحالم که این همه آدم آرین رو دوست داشتن
این فال حافظ رو شنبه که آرین رفت تو کما براش گرفتم و از همون روز خیالم راحت شد
آرین فردا ، جمعه به خاک سپرده میشه و یکشنبه خونه پدر بزرگش دور هم جمع میشیم

97 comments:

Anonymous said...

khodaya raziam be rezai to...
arian golam to unghadr khub budi ke be khubiha peivasti....
tasliat migam ...az khoda mikham ke delai mehrabunetun ro sabur kone...
ba shenidan in khabar be delam atish zadand ...manam tu webal yad va khatere in kuchului ghashang ro javdan kardam....

Anonymous said...

خدایا ! صبر ...
خدایا ! صبر...
خدایا ! صبر...
خدایا خودت مواظب آرین کوچولو باش ...
خدایا به پدر و مادر این فرشته معصوم توانایی تحمل مصیبت رو بده .

Anonymous said...

az rahe door baratoon az khoda baratoon sabr mikham
man keh na shoma ro mishnasam va na oon gole koochak ro dideh boodam
ma ham dar ghame khod sharik bedoonid

مامان غزل said...

tasliat migam. baratoon arezooye sabr mikonam.

Anonymous said...

فقط میتونم بگم خدا صبر بده ... فقط همین ... من رو در غم خودتون شریک بدونبن ...

Anonymous said...

akh elahi man bemiram, bemiram vase masloomish bemiram vase madaresh, ey khodaaaaaaaaaaaaaaaaaa, cheraaaaaaaaa

Anonymous said...

تسلیت میگم .براتون آرزوی صبر و آرامش دارم .من رو هم در غمتون شریک بدونید.ا

Anonymous said...

نمی دونم چی بگم هر چی بگم بی معنیه .خدا صبرتون بده

Anonymous said...

tasliat migam az samime ghalbam bartoon sabr az khoda mikham,

Anonymous said...

آرزوی صبر دارم
زندگی ادامه دارد

Anonymous said...

aarezooy sabr daram barootoon va omidvaaram ghame akhharetoonbashe

Anonymous said...

ey khoda beh bozorgit ghasamet midam keh ye sabri azim andazehye ghame bozorgi keh brashoon ferestadi beheshoon hedyeh kon...AMIN

Anonymous said...

نمیدونم چی بگم که تسلای این مصیبت بزرگ بشه... مصیبتی که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست...
من که فقط با این عکسها ارین کوچولو رو میشناختم و اینقدر غصه خوردم دیگه مادر و پدرش چه میکشند..
با تمام وجود متاسفم و ارزو میکنم گذشت زمان تحمل این مصیبت و درد روشاید کمی التیام ببخشه...
تسلیت!

Anonymous said...

parvaz kon parandeye koochak parvaz kon ... be mavaraye khial parvaz kon ey latif tarin abr ...ey sepidtarin kabootar .. bar faraze nasime eshghe beheshti az setareha na sayyareha begozar....az hozno andooh begoriz va parvaz kon...parvaz kon ey aziztarin ssafare bi payanat aghaz shode...shadiye shiriniat ra bargir...zibatar az aani ke dar inja bemani... az in karane bogzar ...be sahele digar ...ghalbat pak va roohat azad ast...bejaee par bekesh ke tanha fereshteghan misorayand..
vaghtash reseede az inja parbekesh...mah bar khahad amad ...khorshid ghoroob khahad kard va ma az yadat nakhahim bord

Anonymous said...

barayetan saboori va shakibaee arezoomandam.nevashteye bala tamae ehsas va arezooye man baraye fereshteye koochaketan bood.dar ghame khod sharikeman bedaneed(taghikhani.choopan)

Anonymous said...

واقعا ستايشتون می‌كنم، به خاطر اين كه از آزمايش خدا سربلند بيرون اومديد و صبر كرديد...خدا اجرتون رو بيشتر و بيشتر كنه . خوش به حال آرين كه الآن جايی بهتر از اينجاست.

Anonymous said...

تسلیت من را بپذیرید. زبان از گفتن هر حرفی قاصره..خدا بهتون صبر بده تا از این غم بزرگ رهایی پیدا کنید

Anonymous said...

سلام اميدوارم هيچ وقت هيچ وقت ديگه غم نبينيد
الهی خدا بهتون صبر بده

Anonymous said...

az samime ghalb baratoon arezooye sabr mikonam mano dar ghame khodetoon sharik bedonin...

Anonymous said...

ei vaay bar man... khoda beh pedar o madareh Arian joon sabr bedeh. khodesh keh ghat'an dar aramesheh....

Anonymous said...

mitoonam ellatesho beporsam? besiar motoasef shodam.... va bavaram nemisheh... arezoyeh sabr daram barayeh pedar o madareh in fereshteh koochoolooo

Anonymous said...

مامان و باباي آرين در حالي دارم تسليت بهتون ميگم كه صورتم خيس اشكه . نمي دونم چي بگم تا تسلاي دل شكسته شما باشه . خدايا خودت كمكشون كن و آرين رو در جوار فرشته ها شاد مواظبت فرما .

Anonymous said...

کاش می شد حرفی گفت آرامشی آفرید برای بار اندوهی که به دل دارید. شرمنده که نه قلمم توانای نوشتن دارد و نه کلامم نوای مرهم. تسلیت می گویم.

Anonymous said...

mamn va babaye Aryan:

az khoda mikham ke sabr va tahamol_e shoma onghadr bashe ke betoonid ba khaterate shirin-e boodanesh doobareh bekhandid va motmaen bashid ke aryan hamrahe fereshtehaye moraghebesh ba shoma dar behesht mikhande.

midoonam ke aryan koochoolooye ma ba " mamehaye rangin-e por az shir" dar behesht neshani az masoomiat adami ast.

Aryan aziz: delemoon barat tang mishe. ma moraghebe maman va baba hastim.

Laleh

Anonymous said...

ashke ma ke band nemyad, faghat khode khoda komaketun kone...

Anonymous said...

تسلیت میگم. نمیدونم چی بگم واقعا. صد حیف.

انار
thoughts.blogfa.com

Anonymous said...

va chand rooz ba yek labkhand az pesare shoma , dar donyaaye man ke she'r dide o bas .

Anonymous said...

va chand rooz ba yek labkhand az pesare shoma , dar donyaaye man ke she'r dide o bas .

Anonymous said...

نمیدونم با چه کلامی اندازه ی غم و ناراحتی ام رو بیان کنم .... براتون از خدا آرزوی صبر میکنم ... ما رو شریک اندوهتون بدونید.....روح آرین عزیزشاد.....دیگه نمیدونم چی بگم

Anonymous said...

may he rest in peace in heaven

Anonymous said...

ما رو هم در غم خودتون شریک بدونین. براتون از خداوند آرزوی صبر میکنم. روح آرین عزیز شاد

... said...

نمیدونم چطور باید غم شما رو تسکین داد ...باحتمال قوی نمیشه ...خیلی سخته درداز دست دادن فرزند ...خیلی خیلی متاسفم .امیدوارم که بتونید با صبر و تحمل این درد بزرگ رو تحمل کنید . روح کوچکش شاد .

Anonymous said...

"What the heart has once owned and had, it shall never lose."

May God be with you in this time of sorrow.

Teressa said...

نمی دونم چی بگم
خیلی خیلی متاسفم

Anonymous said...

maman va babaye nazanine Aryan parvaze in fereshteye koochooloo ro az samime ghalb behetoon tasliat migam. khosh beh halesh keh enghadr pak bood . nemidoonam ba cheh jomlei begam keh ba tamame vojood ehsasam ro bayan konam vali vaghean dar ghametoon sharikam.

Anonymous said...

علی عزيز
آرزو می کنم دعای آن فرشته پاک همواره زندگيت را نورانی کند. دعا می کنم بتوانی گريه کنی. دعا می کنم بتوانی فراموش کنی. دعا می کنم هيچ کسی هيچگاه در موقعيت تو و همسر عزيزت قرار نگيرد و آرزومندم بتوانيد استوار به هم تکيه کنيد

Anonymous said...

Man emrooz az sobh oftadam be gerye,,,man faghat migam khoda sabr behetoon bede va ……elahi az in be bad hamash khoobi bashe too zendegitoon

Anonymous said...

manam mesle baghie ye doostan . doostetoon daram va aryan ro ham faramoosh nemikonam .

Anonymous said...

تسلیت میگم از صمیم قلب ...

Anonymous said...

بهتون تسلیت می گم ...

Anonymous said...

vaghan nemidonam chi bayad begam !!! nemidonam chera khoda salah donest ke in fereshteye ghashangesho ba khodesh bebare .faghat alii jon mikhastam begam ke khahesh mikonam in weblog ro naband bezar yede aryan ba aksaye ghashangesh zende bemone .

Anonymous said...

roozhaye bi to boodan cheghadr ahesteh miravad....cheghadr tire ast roozhaayi ke az vojoode delavize to tohi ast....
bi to delam shekast .....
bi to hava che sard ast nazanine man ... delam havaye toraa karde ast.....

Anonymous said...

شاید تو رفته ای که ببینی بدون تو...
قد مي كشد نداشتنت تا كجاي من.....

اينجا رسيده ...سمت چپ سينه .
مي زند نبضت هنوز در تپش لحظه هاي من...

Minou said...

چه اسف بار چه خرد کننده..صبور باشید.صبور.چه عزیزی چه سنگینی طاقت فرسایی رو بر سینه و در دل دارید...مادر عزیز من رو در غم خودت شریک بدون .من اولین باره که اینجا میام و چقدر متاسفم از این غم بزرگ پدر گرامی من رو در غم خود شریک بدار.توصیه میکنم که با هر صبوری ای که دارید مفید هست اگر به روانپزشک هم مراجعه کنید و از غم خود بگید..مخصوصا مادر آرین عزیز.
صبور باشید زندگی بع همه خوبی و بدیهاش ادامه داره.
مادر وندلا مینو

Anonymous said...

اينقدر ناراحت شديم كه نميدونيم چي بنويسيم. ايشاله كه يه غنچه ديگه جاي اين گل رو براتون پر ميكنه تا از غمتون كم كنه

Nazly said...

براتون آرزوی صبر دارم و صبر؛ وقتی با باز کردن این صفحه اشک یکسر بی اختیار صورت ما رو خیس می کنه؛ نمی دونم شما چی می کشید... و هیچ کس دیگه هم نمی دونه... براتون صبر آرزو می کنم؛ و امیدوارم بتونین به هم تکیه کنین و تحمل کنین و خاطر چشمهای قشنگ پسرتون همیشه براتون پایدار بمونه

Anonymous said...

سلام من دیشب تا صبح نخوابیدم و همش تو فکر آرینی بودم که هرگز ندیده بودمش جز یکی دوبار عکسهاشو تو وبلاگش و نزدیکای صبح بود که خبرشو از وبلاگ کوکا لایت دیدم و دیگه نفهمیدم کی خوابم برد میدونم هوا روشن شده بود و من بی اختیار و ناتوان در پی جستجوی علت و حکمت قدرت خداوند . پدر و مادر عزیز آرین نمیدونم با چه جمله ای میدوتونم تسلای دل زخمی شما باشم حتی کلمات هم از نوشتن احساساتم عاجزند. من از خدا براتون طلب صبر دارم . روح آرین قطعا شاد خواهد بود پس سعی کنید کاری کنید تا روح عزیزترینتون مضطرب و دلواپس این دنیا برای شما نباشه . صمیمانه بهتون تسلیت میگم . منو هم شریک غمتون بدونید.

Unknown said...

این موقعها همه حرفها تکراری ه.
من هم مادر یه پسر هستم و درک میکنم مادر این طفل معصوم الان چه حالی داره. بهتون تسلیت میگم و امیدوارم صبور وقوی باشید.
برای ما هم که اینجا رو میخوندیم جاش خالی ه.
همدردی ومن رو از این راه دور بپذیرید.

Anonymous said...

Salam!
Ali Va Kamelia aziz! Tasliat migam, Omidvaram ke betoonid dooriye oon fereshteye koochooloo ro tahamol konid.
Heyf !! Khoda kasi ro kheyli doostesh dare, Kheyli zood mibare pishe khodesh!
Shayad khoda nemidoonest ke begheyr az khodesh kasaye digei ham boodan ke aryano kheyli ziad doost dashtan !!

چشم من بيا منو ياري بكن
گونه هام خشكيده شدكاري بكن

غير گريه مگه كاري ميشه كرد
كاري از ما نمياد زاري بكن

اون كه رفته ديگه هيچ وقت نمياد
تا قيامت دل من گريه ميخواد

Anonymous said...

اون فرشته پاک که پر از خوبی بود به خوبی و پاکی برگشت امیدوارم این برگشتشو بتونین با صبوری تحمل کنین میدونم گفتنش از عمل کردن بهش راحتتره ولی مطمئن باشین که من خودم به شخصه هیچوقت ارین کوچولوی ناز را فراموش نمیکنم من را هم در غمتون شریک بدونین

Anonymous said...

واقعا خیلی دردناکه و من زبونم از بیان احساساتم قاصره . منو تو غم خودتون شریک بدونین . تسلیت میگم و براتون آرزوی صبوری دارم . منم یک مادرم و میتونم زجری رو که از دوری فرشته قشنگتون میکشین بفهمم. خیلی متاسفم

Anonymous said...

اول از خدا برای پدر و بخصوص مادرش طلب صبر میکنم.بعد هم اینکه خیلی دلم میخواست ایران بودم و حتمن حتمن میومدم و مادرش رو بغل میکردم و بهش میگفتم با همه وجودم حالش رو میفهمم که من که اصلن تا قبل از این خبر وبلاگشو ندیده بودم اما تو این یک هفته همراه مادرش غصه خوردم و اشک ریختم و هیچ لحظه ای از جلوی چشمم دور نبوده.........میدونم حالا داره با فرشته ها بازی میکنه و شاده شاده حتی بیشتر از وقتی که توی بغل مادرش بود........روحش شاد.

سمیرا said...

chizi be zehnam nemirese begam
faghat kheili moteasefam

farokh said...

وقتی اومدیم اینجا همش حساب می کردیم علی و کامی و آرین کوچولو که بیاند کجا بریم و خیلی چیزای دیگه
ولی هیچ چیز اونجوری که ما فکر می کردیم انگار قرار نیست پیش بره
اصلا همیشه همین جوری بوده ولی خدا اگه سختی میده واسه اینه که قدرت تحملش رو هم داده
علی و کامی عزیز میرونم که هیچ چیز نمیتونه مرحم دل شما باشه ولی میدونم که انسان خیلی قویتر از اونیه که به نظر میاد
محکم باشید

a said...

آرین الان پیش فرشته هاست...مطمینم

Anonymous said...

يعنی از وقتی که خوندم عکسهای اين بچه پيش چشممه همينجور اشک از چشمهام مياد نمی دونم چی بگم خدايا چراااااااااااااا[گریه][گریه][گریه]
فقط از خدا مي خوام صبر بده به اندازه غمتون صبرتون بده

Anonymous said...

میدونم چه غم بزرگی تو دلتون ریشه کرده.منم سه سال قبل این تجربه ی تلخ رو چشیدم . توصیفش خیلی خیلی مشکله میدونم که هیچ کس نمیتونه مرهم درد بزرگتون باشه. فقط از خدا براتون صبر ایوب رو آرزو میکنم.ما رو در غم بزرگتون شریک بدونین.

Anonymous said...

علی و کاملیای عزیزم
هیچ چیزی برای تسکینتون ندارم که بگم. اینکه اوضاع آرین رو توی وبلاگم می نوشتم شایدیه جور پتیشن، یه جور تقاضا برای یه آرزوی بزرگ دست جمعی بود و فکر می کردم اگر خیلی زیاد باشه برآورده می شه که نشد.می دونم که آدمهای محکم و منطقی هستین و بهترین تصمیمات رو گرفتین . می خوام بدونین که من خودم هم به انرژی درمانی و فرا درمانی و اینا اعتقادی ندارم ولی همه چه من چه کسایی که وبلاگ رو می خونند می خواستند هر کاری بلد بودند و ازش خبر داشتند بکنن شاید بشه که آرین بازم اینجا پیش ما باشه.اگر توی وبلاگ یا توی کامنت ها حرفی زده شده که ناراحتتون کرده امیدوارم که ببخشید و از اینکه تونستید توی اون شرایط بحرانی و سخت محکم بایستید و بهترین تصمیمات رو بگیرید بهتون حسادت می کنم . امیدوارم از این به بعد هم محکم و صبور باشید.توی این دنیای مجازی هرکس ندونه من می دونم که به قول خودت هردوتون برای آرین مادری می کردین. براتون آرزوی صبر و روزهای بهتر دارم. سولماز

Anonymous said...

salam... manam yek sal pish hamchin tajrobeh ee ro dar mored baradam dashtam ke az pishemon raft .. va ghean sakhteh va barataon faghat az khodavand bozorg sabr mikham
اي چرخ فلك خرابي از كينه توست
بيدادگري شيوه ديرينه توست
اي خاك اگر سينه تو بشكافند
بس گوهر قيمتي كه در سينه توست

Anonymous said...

تسلیت می گم از صمیم قلب.منی که اولین باره این عکسها رو می بینم قلبم آتیش گرفت...خدایا به اون پدر و مادر صبر بده.

Anonymous said...

نمی دونم این حرفی که میزنم درسته ی نه.اما ایکاش مامان و بابای عزیز فرشته کوچولو اینجا رو نبدن و یادگاری نگه دارن و هر وقت حالشون بهتر شد بیان و از خاطراتش بنویسن و یا حتی واسش نامه بدن و حرفاشون باهاش بزنن...خدا شاهده ینها رو با بغضی که گلوم رو هر لحظه میفشره مینویسم...............صبور باشین عزیزانم.

Maman Maryam said...

این روزها، از وقتی خبر رو شنیدم، حتی نتونستم یک نگاه بی اشک به پسرکم کنم... بدون اینکه به یادش بیفتم، بدون اینکه براش دعا کنم... جا و بی جا اشک هام جاریه... الان هم دیگه...

نمی دونم چرا .. نمی فهمم چرا... فقط آرزو می کنم ، که مامانش و شما زود دچار فراموشی بشید... خیلی زود...

غزل said...

معذرت مي خوام، هيچ جمله مناسبي پيدا نمي کنم که بتونم همدرديمو بيان کنم.
فقط براتون اراده اي استوار و صبري بي حد آرزو مي کنم.

Anonymous said...

به نظرم تسليت گفتن واسه اين درد خيلي كمه!
نميدونم چي بگم!

نگاهی نو said...

khanoomi behet tasliyat meigammmmmmmmmmmm
rohesh shad basheh ke hatman hast va barat sabr arezo meikonam

Anonymous said...

تمام روزم به اه و اندوه و اشک و فغان گذشت وقتی بیاد می اوردم امروز روزیه که این گل قشنگ رو به خاک میسپرید...چیزی ندارم بگم جز اینکه تمامی این لحظات یک هفته رو همدرد و همپای شما سپری کردم قلبم مچاله میشه از یاداوریش...
خیلی سخته خیلی...

Anonymous said...

چندروزيست كه باشنيدن اين خبر هرلحظه را با دلهره و اندوه گذرانده ام .پس
فكر ميكنم كه شما وهمسر محترمتان چه مي كشيد؟.قلم را ياراي به تصوير كشيدن بارغم شما نيست و زبان از اظهار همدردي قاصر است ...فقط ميتوانم صبر آرزوكنم و بس!...من درباب اين اتفاق تلخ فقط مي گويم امان از چشم شور!كه اين زخم چشمفرشته كوچك وخوشگل دوساله اي را نيز دركمتر از چندروز از
ما گرفت !!!من تفكر شما..... ايمان بالاي شما و صبوري شمارا تحسين ميكنم .باشدكه بعدازين باغ زندگيتان پيوسته بهاري باشد ...من را هم درغم خودشريك بدانيد ...فرشته كوچك ونازمان آسماني بود و به آسمان پرواز كرد..آري زمين برايش كوچك مي نمود

Anonymous said...

شاید فقط بشه گف آرزوی صبر برای شماو همسر محترمتان دارم جای آرین کوچولوی شما یه جاییه پیش فرشته های خدا یه جایی به دور از شلوغی این دنیای
نا پاک جایی بهتر و زیباتر از این زمین میدونم همیشه دلتنگش میشید میدونم هر ثانیه نبودنش برای شما عذابه و تلخه اونم فرشته ایمث آرین اما خدا شاید که نه حتما یکی از بهترین گل های روی زمینشو برد پیش خودش
امیدوارم خدا یه صبر جمیع به شما و خانواده بده

Anonymous said...

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

.
.
.

nemidunam chi begam...
tasliat kheili kame o in dard,kheili sakht.
faghat az khoda mikham be maman babash sabr bede...hamin.
ruhesh shade...mese labkhandash ru in aksa.

Anonymous said...

حتی زبانم قاصر از ابراز همدردیست... آرزوی صبر براتون دارم

دردیست عظیم
دردی
با خویشتن نشستن
و در خویشتن شکستن

Anonymous said...

چند بار این صفحه رو باز کرده باشم خوبه ؟
هیچ چی نمیتونم بنویسم
توی خونه کوچولوی ما
این چند روزه
همش حرف آرین بوده و هست

این عکس آخرش
این نگاهش
دیوونه م میکنه
گریه نمی کنم براش
چون میدونم جاش خوبه
مگه میشه جای یه فرشته به این نازی بد باشه

امیدوارم با همه دعاهای دوستان بتونید این غم بزرگ رو تحمل کنید

Anonymous said...

khodesh fereshte boode aslan, kheyli nazeeeee.... bavar kardani nist... baratoon sabr arezoo mikonam

Anonymous said...

علي و كاملياي عزيز از يكشنبه گذشته كه اين خبرو شنيدم لحظه اي از ياد آرين غافل نبودم و چهره معصومش از جلوي چشمانم دور نمي شد . همه براش دعا كرديم ولي خواست خدا بر اين بود كه اين فرشته كوچولو رو پيش خودش برگردونه . هيچكس به اندازه شما به آرين نزديك نبود و دوستش نداشت و هيچكس جز شما نمي تونست بهترين تصميم را براي اون بگيره پس لحظه اي ترديد نكنيد كه آنچه را كه درست بوده براي آرين انجام داديد . از خدا مي خوام كه صبر و آرامشي بده بهتون كه بتونيد اين غم سنگين را تحمل كنيد . بيش از پيش مراقب هم باشيد. علي عزيز دعا مي كنم كه بتوني گريه كني . همه ما را در غم خودتون شريك بدونيد .

Anonymous said...

وقتی میدونم هیچ چیز نمیتونم بگم ...
امیدوارم غم از دست دادن آرین عزیز صبر شما رو زیاد کنه...ببخشید که نمتونم مثل بقیه براتون بنویسم...

Anonymous said...

چه دير با آرين عزيز آشنا شدم.فرداش خبر ناگوار رو خوندم.و امروز هم اين خبر.اشك امانم نميده پاشدم رفتم اتاق رئيس كه هنوز نيومده پشت پنجره ايستادم و با چشماي تار شده به برفي كه داره ميباره خيره شدم.نميخوام اشكامو ببينن آخه اينجا اداره ست .چه سخته آدم دلش بخواد هاي هاي گريه كنه ولي نتونه.كاش الان خونه بودم.
فقط ميتونم بگم خدا بهتون صبر بده.و خيلي خيلي هواي مامان عزيزمون رو داشته باشي.خيلي

هيراد said...

صبر...صبر...صبر...صبر...

Anonymous said...

بهتون تسلیت میگم و از صمیم قلب برای طلب صبر و تحمل میکنم ، میدونم که خیلی سخته ...منم تو غمتون شریک بدونید

Anonymous said...

خدا صبرتون بده ..مادر آرین عزیز میتونم حس کنم چه حالی داری من هم چند سال پیش دخترم را از دست دادم فقط صبر داشته باش و مواظب همسرت باش ما زنها با گریه کردن آروم می شویم اما آقایون به خاطر ما هم شده سعی می کنند آرامتر باشند به فکر همسرت باش و از خدا بخواه به هر دوی شما صبر دهد و حتما می دهد دوران سختی را می گذرانید می فهمم

ninijoon said...

واقعا" نميدونم چي بگم . اونقدر بغض دارم كه اصلا"‌نميدونم حرفام معني داره يا نه ؟ نميتونم بگم منم توي غمتون شريك بدونيد چون مطمئنم من اصلا" دركي از داغي كه ديديد ندارم . فقط از خدا مي خوام كمك كنه دلتون آروم بگيره . عكساش دل آدمو آتيش ميزنه . يارب آن نوگل خندان كه سپردي به منش ميسپارم به تو از دست حسود چمنش

Anonymous said...

البته خدا پاداش صبر ما را داد اکنون 2 فرزند دارم یک دختر و یک پسر ... خدایا شکرت...حتما حکمتی در این کار بوده که ما از آن بیخبریم ....

Anonymous said...

از خدا براتون صبر آرزو می کنم

Anonymous said...

salam o dorood bar pedar o madare daghdar va aziz oon aryan kochoolooee ke mehmoone fereshteha dar behesht shod. khoda be andazeye bozorgiye ghametoon behetoon sabr bede enshaallah. ma ro ham dar ghametoon sharik bedoonid.hagh negahdaretoon.

Anonymous said...

خداي مهربون گلي رو آفريد و يه دنيا شيريني و عشق و زيبائي در وجودش نهاد و اونو تقديم كرد، ولي ظاهرا" دنياي كوچك و زشت ما تاب اينهمه خوبي و قشنگي رو نداشت ، پس خدا خواست كه اين گل بدور از همه بديها و زشتيها بمونه، دوباره اونو به كنارخودش كه جائي امن و دور از همه بديهاست برد، ولي روح قشنگ و كوچكش لحظه به لحظه در كنار شماست. تحمل نبودن صداي روح نواز ووجود پراز عشق و اميد آرين كاري بسيار دشوار است، فقط از خدا ميخوام كه بهتون تحمل و صبر و صبوري عطا كنه
قره العین من آن میوه دل یادش باد/ که خود آسان بشد و کار مرا مشکل کرد
لحظاتتنان سرشار از عشق و آرامش باد

Anonymous said...

تسلیت منو بپذیرید. فرشته کوچولو الان جای خیلی خیلی خوبی هست. برای شما و هسرتون صبر و آرامش آرزو می کنم.

Anonymous said...

فقط ميتونم بگم براتون از خداآرزوي صبرميكنم

Anonymous said...

salam....faghat mitonam begam khoda sabr bede va tasliat migam
ba tashakor bamshad
az tarafe webloge parastoooo

Anonymous said...

............

Anonymous said...

Avaleen bar bood ke Aryan ra deedam

ba khabar raftanesh.ch esakhte baray man hata,doa mikonam va

tasleeyat migam.delam ateesh gereft va ashkam jaree ast.be yadetoon hsastam.
Yek maadar az Vancouver

Anonymous said...

فرو ریختم ... خدا صبرتان دهد

Anonymous said...

az waghti khabare mariz bodane ariyan ro dar weblog Elmira khondam, be inja sar mizanam. har rooz doa mikardam halesh khoob beshe wa bargardeh to bagaletoon. hanooz bawar nakardam, wa roozi chand bar be omide inkeh khabare salamatisho bekhoonam miomadam sorage in weblog. ta emrooz keh Agahi roozname hamshahri ro deedam....nemidonam chi begam...khaili moteasefam wa behetoon az samime ghalb tasliyat migam..Arezo mikonam ke khoda behetoon sabr bedeh...doa mikonam ke betoonid in ghame bozorg ro tahamool konid...mano dar ghame khodetoon sharik bedonid.

Anonymous said...

Khodavand sabretoon bede. Omidvaram khodavand khodesh Sabretoon bede

Anonymous said...

آه خدای من
متاسفم دوست من از صمیم قلب
من رو هم در غمتون شریک بدونید هر چند دیر اومدیم

Anonymous said...

tasliyat migam.
oun alan dar aghoshe khodast!

Anonymous said...

خدا صبرتون بده

Anonymous said...

ALIE MAN KAMIE MAN ARYANEMAN KE AZIZTARAZJANEMAN BOOD BA JESME PAKASH BAKHSHIBOZORGI AZ AREZOOHAYE MANO BORD VALI BA ROOHE PAKO MAASOOME OON VA KHATEREHAYE GHASHANGE OON KE AZ LAHZEYE BEVOJOODAMADANESH BEMA HEDYE KARD TA AKHARIN LAHZEYE OMRAM KE NEMIDOONAM 1 SANIE HAST YA BISHTAR YA KAMTAR ZENDE KHAHAM BOOD HAMEYE OMID VA AREZOOYE MAN VA HAMEYE MA BARGASHT SHOMA AZIZANEMAN BE ZENDEGIST KE MOSIBAT VA SHADI BAKHSHE JODAEE NAPAZIRE ANAST

Anonymous said...

سلام
همین الان خبر را در زیتون خواندم
فقط تسلیت...چی میشه گفت؟!
خیلی غم انگیزه در غمتان شریکیم
گلنسا
http://blogs.golagha.ir/saberi/

Anonymous said...

اشک نمیذاره که صفحه رو ببینم..نمیدونم هر چی بگم اون چیزی که توی دلمه رو نمیتونم بگم..با دیدن عکساش ..آروم نمیتونم بگیرم..تنها کاری که میتونم بکنم...اینه که براتون دعا کنم...شاید اونم خوب بلد نباشم..اما خدا خودش میدونه ته دلم چیه..
.
.
..