Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker آرین

Tuesday, January 16, 2007

آرین پنجشنبه عصر فقط یه نوبت استفراغ کرد و بعد هم آخر شب یه نوبت دیگه بعدش تا صبح خوب بود تا دم صبح که یه بار دیگه کرد و بردیمش بیمارستان و در تماس با دکترش گفت که این روز ها خیلی شایع شده و به این صورته که 24 ساعت استفراغ و بعد دوسه روز اسهال می کنه همین هم شد و ظهر جمعه دیگه اثری از استفراغ نبود و شیر می خورد ولی تا ساعت 9 شب محض احتیاط تو بیمارستان و با سرم نگهش داشتیم و بعد با توصیه دکترش اومدیم خونه که میشد جمعه شب .شب تب خفیفی کرد که با استامینوفن و پاشویه کنترل میشد و نصفه شب هم اسهال خفیفی شروع شد که چند برابر حجمی که اسهال میکرد مایعات میخورد و حال عمومیش تا دم صبح شنبه رو به بهبودی بود تا ظهر شنبه هم همین روند رو به بهبودی ادامه داشت با اسهال خفیف .
ظهر یکدفعه در عرض یک ربع سه بار اسهال بسیار شدید و حجیم کرد و تا بخوایم پمپرزاشو عوض کنیم و لباسشو بپوشونیم دست و پاش کبود شد و فوری رسوندیمش بیمارستان که بلافاصله بهش اکسیژن دادیم و کبودیش برطرف شد ولی روند رگ گیری به دلیل افت فشار شدید و تپل بودن آرین یک ساعت طول کشید که در این مدت هم دچار افت هوشیاری و هم تشنج و هم تب 40 درجه شد و بالاخره از رگ گردنش بهش سرم وصل کردن و به آی سی یو رفت .تا دوسه ساعتی هم دست و پا تکون می داد و صداهایی هم میکرد ولی عصر شنبه جلوی چشم خودم نفسش قطع شد و به دستگاه وصلش کردیم و از اون موقع به بعد دیگه هیچوقت خودش نفس نکشیدهمون شب متخصص نورولوژی معاینه اش کرد و گفت هیچ رفلکسی نداره و اگه این وضعیت 12 ساعت ادامه پیدا کنه و نوار مغز هم موجی نداشته باشه مرگ مغزی قطعیه .همین وضعیت 4 شبانه روز ادامه داشت و با اصرار ما هم دستگاههارو جدا نمیکردن تا اینکه چهارشنبه ساعت ده شب خودش رفت. پزشک قانونی هم کالبد شکافی و نمونه برداری کرد که بعداً علت دقیق رو بهمون بگن
همین

68 comments:

Anonymous said...

با تمام وجودم متاسفم ..هیچی ندارم بگم ..من خودم پزشکم ..شما همه کارهارو کردین...دلم اتیش گرفته با تمام وجود با شما همدردی میکنم...

Anonymous said...

vaghean tasof bare ... tasliat migam

Anonymous said...

momkene tashanoj o tabe shadid baese in shode bashe? shadidan montazere javabe pezeshk ghanooni hastam, onghadr in modat boghz dashtam ke galoom dard gerfete,bemiram barash ke jigaram kabab mishe aksasho mibinam.

Anonymous said...

حتما یه مصلحتی بوده نمی دونم شما به چشم عقیده دارید یانه اما خیلی ها عقیده دارن شاید بچه چشم خورده اگر نه خیلی عجیبه اسهال اینطوری خدا به شما و مادرش صبر بده

Anonymous said...

elahi bemiram baratoon. delam mikhast mitoonestam biam pishetoon , misoonam keh az dast e kasi kari bar nemiad. take care of yourselves. ba tamam e vojoodam ghametoon ra tasliat migam.

Anonymous said...

منم قلبم آتیش گرفت وقتی این سنگ قبر رو دیدم خیلی تکان دهنده بود اگه براتون ممکنه از حال جسمی و روحی مامان آرین هم برامون بنویسید من خیلی نگرانشم

Anonymous said...

va khodaayi ke dar in nazdikist ...

Anonymous said...

واقعا متاثر شدم مطلب شما رو خوندم
خدا بهتون صبر بده
من هم دایی ام رو چند وقت پیش از دست ندادم اما فرزند آدم چیز دیگه ای هست و اونهم در این سن و سال
کودکی که معصوم به تمام حقیقت کلام هست
از خدا برای شما و همه عزیزانی که دلبستگی به این کوچولوی دوست داشتنی داشتن طلب صبر دارم

Anonymous said...

Omidvaram har che zoodtar betoonid az bare in hame narahati biroon biyayn. Mamane aryan ro kheyli havasho dashte bashid un az hame bishtar dare tahamole narahati mikone.

Anonymous said...

behtoon az samime ghalb tasliat migam. khoda behetoon sabr bedeh. man khodam yek madare hastam va az tassavore hale mamane arian delam atish migireh. Movazebesh baashin va khoda beh har do toon sabr bedeh.

Laila

Anonymous said...

kheili sakhte
kheili sakhte
kheili sakhte
vali man yeki ro mishnasam ke 2ta bache dasht ba ham foat shodan,
vali dobare ba'd az chand saal bache dar shodand...ta shaghayegh la'nati hast zendegi bayad kard...
vali Eteraf mikonam ke agar jaye shoma bodam dige be khoda ham eteghad nadashtam,,,kofr migam??!

Anonymous said...

مامان و بابای خوب آرین
امیدورام تو این چند روزه بهتر شده باشین ............. نمی دونم چی بگم ولی هر روز میام این جا و اگه نوشته ای باشه می خونم و براتون ارامش آرزو میکنم . یکی از فامیل های ما هم دوتا بچه حدود 5-6 ساله داشته که جلو چشم مامان و باباشو ن تو دریا غرق شدن ............. اما خدا 1-2 سال بعد درست عین عین همونا رو بهشون داد
شما هم خیلی مراقب خودتون باشین و امیدوارم خدا نعمت بزرگتری رو بهتون هدیه کنه تا باهاش به شادی و آرامش برسین

غزل said...

چقدر خوبه که مي نويسيد... کاشکي مامان آرين هم شروع کنه... با هم بنويسيد... شايد براي مامان آرين بهتر باشه که جاي ديگري شروع به نوشتن کنه، يک وبلاگ نو...
بهرحال يادتون باشه که تنها نيستيد.

Anonymous said...

گریه کردم و ارزو .با تمام وجود ارزو می کنم با صبر و آرامش این سوگواری رو بگذرونید .یاد و خاطره آرین همیشه زنده خواهد بود.
جایی خواندم که داستان مرگ رو تشبیه کرده بود به داستان کرم ابریشم.کرم ابریشم از نگاه بقیه کرمها وارد غلافی می شه و بعد که به شکل ÷روانه درامد دیگه کرم نیست بلکه ÷روانه زیبایی است که نتیجه تکامل کرم ابریشم است.شاید به نگاهی او دیگر نیست اما در واقع او کاملتر شده و جاییگاهش زیباتر است.
این داستان تصویر زیباتری از مرگ رو نمایش می ده و ارزو می کنم به صبری که در این غم کرده اید هدیه ای آرامش بخش دریافت کنید.در این شرایط بیشتر به هم محبت کنید امیدوارم با نیروی مهرتان به هم به سلامت از این غم بیرون بیایید

Anonymous said...

باورم نمي شه . يعني اينقدر ساده فرشته کوچولو پر کشيد؟ چرا؟ الهي بميرم . نمي تونم جلوي اشکامو بگيرم . خدايا من که اينقدر اندوهگينم مادرش چه مي کنه ؟

Anonymous said...

من به روحیه خوب و قویتون افتخار می کنم ، قطعا ارین و ارین ها هم با بودنشون و هم رفتنشون درسهایی به زندگیمون می دن که قدر زندگی را بیشتر بدونیم ، شما همه تلاشتون را کردید ، امیدوارم زندگی تون باز هم رنگ شادی بگیره و با یاد ارین حضور فرشته دیگه ای را در کنارتون تجربه کنید

Anonymous said...

باز هم از خداوند براتون آرزوي صبر دارم ! آرين كوچولو يه فرشته بود كه خدا نتونست دوريش رو تحمل كنه ! شما نگهبانان خيلي خيلي خوبي بودين !

Anonymous said...

شما هرکاری می تونستید کردید .کار دیگه ای هم نمیشد کرد.اینو باید همه بخونن تا عبرت بگیرند که بایه مریضی کوچولو چه اتفاقاتی می تونه بیفته
.ولی واقعا بعضی چیزها اینقدر باور نکردنیه که آدم توش می مونه .
مواظب همسرتون باشید.گذشت زمان خیلی چیزها را درست میکنه که خودتون هم باور نمیکنید.من وقتی خواهرم را با یک مریضی خیلی سخت از دست دادم فکر می کردم دیگه هیچ وقت تا آخر عمرم نمی تونم خوشحال باشم.الان 3 سال گذشته و من خیلی نسبت به اون موقع تغییر کردم.با گذشت زمان به علت عادت قضایا درست می شود.و این یکی از بهترین خصوصیات انسانهاست وگرنه همه دیونه میشدند.

Anonymous said...

faghat mitonam beheton tasliatbegam , khoda sabr beheton bede

Nazkhatoon said...

الهی بميرم برای دل داغديده ی هر دو نفرتون. براتون آرزوی صبر می کنم...

Unknown said...

salam
elahi bemiram barash
man hanoooz bache nadaram
mikham dashte basham vali in chand rooz mozoooe aryan kochoooloo fekre mano khili mashghool karde
akhe mitarsam
tars az inke bekhad ye roozi beshe ke nini manam nabashe hamin hala divooonam mikone
khili mitarsam
sabr mikham baratoon az gahdere motaal
faghat sabr

Anonymous said...

خدا صبر بهتون بده. واقعا دلگیر کننده است.فکر کنم بهترین کار این باشه که خودتون رو حسابی مشغول کار کنید. تا زمان اثر خودشو بذاره. از خدا برای همتون صبر و توان تحمل میخوام.

Anonymous said...

مامان و باباي آرين جون سلام
تسليت ميگم به شما. از صميم قلبم از پر كشيدن آرين كوچولوي قشنگتون متاثر و اشك ريزان شدم. خدا بهتون صبر بده انشاءالله.
پسر من هم از پنجشنبه گذشته به همين بيماري دچار شده يك روز كامل استفراغ بعد تب 40 درجه و اسهال شديد
الان خداراصد هزار مرتبه شكر خيلي بهتر شده. خدا بهتون صبر بده و همه بچه هاي كوچولو را براي پدر مادراشون نگه داره

Anonymous said...

خیلی غافلگیر کننده بود. خیلی.
از حال کاملیا جون هم بنویسید. همهمون نگرانیم.

ninijoon said...

خيلي سخته . خيلي باور نكردنيه . ما ها كه همه از دور شاهد بوديم الان همگيمنتظر معجزه ايم تا فراموش كنيم و نگران حال شما و مامان عزيز آرين . چند روز ه ماهم پا به پاي شما اشك ميريزيم تا آرامش پيدا كنيم . خدا صبرتان بدهد . و اميدوارم دعاي اين فرشته كوچولو بدرقه راهتان باشد

Anonymous said...

Aghay Rahbari aziz;

besyar mamnoon ke ba en hal baray ma menevisid.baratoon arezouy behtarinha ra daram.
hamishe be fekr kamila hastam,man ham yek madaram va darkesh mikonam.


Marzieh(az vancouver)

Anonymous said...

بابای آرین عزیز روزهای وحشتناکی رو پشت سر گذاشتین و اتفاقات بدی رو برای عزیزترینتون به چشم دیدین اما دیگه با یادآوری این صحنه ها خودتون رو اذیت نکنین.من با همه وجودم درکتون میکنم با همه وجودم.خیلی این مدت غصه خوردم و اشک ریختم اما نهایتان به این نتیجه رسیدم که آرین کوچک شما به جایی رفت که من و شما و مامانش و همه باید بریم حالا اون زود رفته و زنده است اگه به اون دنیا اعتقاد دارین.فقط این وسط میمونه دلتنگی که آدم رو اذیت میکننه خیلی زیاد.باید سعی کنید این دلتنگی رو برای خودتون و همسر عزیزتون کم کنید به هر طریقی.دوستم میگفت کتابی خونده در رابطه با روح بچه ها که اونها ماموریتی دارن تو این دنیا شاید برای تکمیل کردن روحیه پدر و مادرشون و بعد از اتما ماموریت باید برن....امیدوارم همچنان استوار باشید و تکیه گاه همسر مهربانتان که حالا غمی بزرگ در سینه داره.............همیشه به یاد شما و آرین عزیزتان هستم.

Anonymous said...

به مامان آرین عزیزم بگین که مطمئن باشه اون الان جاییه که بیشتر از زمانی که توی بغل مامانش شیر میخورده شاد و خوشحاله و این برای یه مادر و پدر کافیه....شادی فرزند و آرامشش.امیدوارم بتونین تحمل کنین و صبور باشین ..............

Anonymous said...

من هر وقت بیام ایران و تهران حتمن میرم به دیدنش.حتمن...

Anonymous said...

به عنوان يه مادر برايتان آرزوي صبر زياد دارم.پيشنهاد مي كنم شماوكاملياي عزيزم فيلم "چه روياهايي كه ميآيند"را ببينيد اسم اصلي اين فيلمwhat dreams may come است .‌
چي ميتونم بگم براي تسلاي دلهاي آتيش گرفته تون.جز اينكه فراموشي از بهترين نعمتهايي كه خدا به انسان داده انسان يعني فراموشكار

Anonymous said...

Aryan fereshteh bod baraie shoma va be jaie ke bayad miraft bargasht.. baraie shoma va mamanesh sabr arezoo mikonam.. motmaen bashid oon fereshteh koochooloo hamishe pishetone va moraghebetoone..

Anonymous said...

هیچ چیزی در دنیا به اندازه غم از دست دادن فرزند وحشتناك و ناراحت كننده نیست. اما شكیبایی و صبوری و لیاقت شما تحسین برانگیز است.
علی و كاملیا، مراقب همدیگر باشید.

Anonymous said...

سلام . تسليت مي گم . كلمات نه قادر به بيان احساس گزنده اي هستند كه من دارم و نه تسكين شما ... درد بزرگيه و من در تعجبم از اين همه صبر و شكيبايي كه شما رو سرپا نگه داشته ... درد جانكاهيه از دست دادن فرزند . براي شما و همسر داغدارتون آرزوي آرامش و تسكين مي كنم ... نمي دونم چي بگم . دلم مي خواد يه دنيا حرف بزنم اما مي دونم فايده نداره ...

Anonymous said...

سلام. خدا بهتون صبر بده. من که یک غریبه هستم و به طور اتفاقی این وبلاگ رو دیدم دلم خونه شما چی میکشید ولی من که اولین بچم رو در شکم از دست دادم و پریشونش بودن دوستی به من گفت: چه پاکیزه مادریست آنکه کودکش چنین زود به کمال رسید و به بالا شتافت. من رو هم در غم خودتون شریک کنید و بدونید که فقط شما داغ دار نیستید آرین فرزند همه ما بود و هست. به امید روزی که آرین دیگری در زنگی شما وارد بشه و خاطرات برادرش رو ادامه بده تا آرین برای همیشه زنده بمونه.

Anonymous said...

harbar ke miam inja cheshmam pore
ashk mishano boghz galomo migire
kheyli sakhte,kheyli,ba vojode inke khodam hanoz madar nashodam,ama darke sangiinie in dagho mosibato ke mamano babash daran mikeshan,ba tamame vojod mitonam hes konam
elahiiiiii bemiram,ba didane aramgahesh chesham engari ke kor shodan
adam behesh hesse khafegi das mide,va vazheha baraye bayane ehsasat haghir mishano zabano dast ghaser
vase azizanesh sabr talab mikonam

Anonymous said...

آرين، فانوس درياي طوفان زده شما شد، آرين هست در همين نزديكي... هر جا غم تنهايي نفس گير شد، فانوس زندگي تان راه را نشان خواهد داد، به همانجا كه خدا هست... حرير

Anonymous said...

آخي الهي بميرم براش.
كي باورش ميشه كه يه اسهال و استفراغ ساده كار و به اينجا برسونه.
از حال مامان آۋين برامون بنويسين.
خودتون تونستين گريه كننين؟

Anonymous said...

سلام. من گمون میکردم مننژیت بوده اما اینجوری که نوشتید ...امیدوارم پزشک قانونی یه جواب قانع کننده پیدا کنه .هرچند برای شما و مامان نازنین ارین عزیز تاثیری نداره . دلم پیش شما و مادر بزرگ های ارین نازنینه .

Anonymous said...

در غم شما شريكم وآرزوي صبر ميكنم.

Anonymous said...

با اينكه اولين باري بود كه به وبلاگتون سرميزدم و آشنايي قبلي با آرين نداشتم ولي سه روز حالم دگرگون بود.
براي شما و مادرش آرزوي سلامتي و هديه‌اي اسماي از طرف خداوند جهت گرمي خانه و خانواده شما را دارم.

Anonymous said...

ميدونم كه هيچ چيز غم انگيزتر از بازگو كردن خاطرات اون چند روز نيست ولي شما انسان شريفي هستيد كه به خاطر مطلع كردن سايرين با اين جزئيات همه رو نوشتيد

Anonymous said...

سلام . چقدر دردناکه . آدم باورش نميشه . مرگ از رگ گردن به آدم نزديکتره و حالا من به درک اين جمله رسيدم . خيلی صبوری می خواد . خيلی دل بزرگ می خواد تا اين وحشتناکترين رو تحمل کنه . نميدونم خدا چه حکمتی تو کارش بوده که شما رو انتخاب کرده . با همه وجودم براتون آرزو می کنم تا خودش هم راهی جلو پاتون بزاره که راحت تر از دل تنگتون نفس بکشيد . مامان آرين من هميشه براتون دعا ميکنم و بابای آرين برای شما هم دعای شکستن بغض سنگينی که تو سينه داريد رو می کنم .. آرین عزیزم روحت شاد . از ماست که بر ماست . به من هر دم نواي دل زند بانگ
چه خوش باشد از اين غمخانه رستن
چه دردي است در ميان جمع بودن
ولي درگوشه اي تنها نشستن
براي ديگران چون کوه بودن
ولي در چشم خود آرام شکستن
چه دردي است در ميان جمع بودن
ولي درگوشه اي تنها نشستن

Anonymous said...

خوابيدي بدون لالائي و قصه
بگير اسوده بخواب بي درد و غصه
ديگه كابوس زمستون نمي بيني
توي خواب گلهاي حسرت نمي چيني
ديگه خورشيد چهره تو نمي سوزونه
جاي سيلي هاي باد روش نمي مونه
ديگه بيدار نمي شي با نگروني
يا با ترديد كه بري يا كه بموني
رفتي و ادمكها رو جا گذاشتي
قانون جنگل و زير پا گذاشتي
اينجا قهرن سينه ها ا مهربوني
تو تو جنگل نمي تونستي بموني
دل تو بردي با خود به جاي ديگه
اونجا كه خدا برات لالائي ميگه
ميدونم ميبينمت يه روز دوباره
توي دنيايي كه ادمك نداره

Anonymous said...

این اتفاق ، خیلی تحت تاثیر قرارم داده. مرگ چه قدر نزدیک و چه قدر غریبه...
این قدر به ارین عزیز فکر کردم که دیشب خوابش رو دیدم...در حال بازی کردن بود.

Anonymous said...

vay elahi man bemiram ke chi keshidin enshala ke ghame akjareton bashe va az in be bad faghat shadi bashe va khoshhali

Anonymous said...

ممنون كه به خواهشم عمل كرديد و دليلش رو نوشتيد. مي‌دونم كار ساده اي نيست از اين وقايع نوشتن. باز هم به سهم خودم از شما سپاسگزارم

Anonymous said...

bazam salam
halast ke maha bayad befhmim baraye ye etefaghe kheyli sakht va gham angiz nemikhad montazere yeee hoshdare bozorg bashim mitone ba ye halat tahavoo e sadeh ghamnak tarin ettefaghe roye zamin vase adam biofteh
khoda ssabreton bedeeeee

Anonymous said...

ba tamame vojood va az tah ghalbam narahatam va behetun tasliyat migam . khoday bozorg koomaketun mikoneh . vali hichvaght yado khaterash az zehnha pak nemisheh.

Anonymous said...

سلام
همین الان خبر را در زیتون خواندم
فقط تسلیت...چی میشه گفت؟!
خیلی غم انگیزه در غمتان شریکیم
گلنسا
http://blogs.golagha.ir/saberi/

Anonymous said...

این بغض داره منو خفه میکنه...وقتی این صفحه رو باز میکنم چشمامو میبندم که این عکسهارو نبینم که دوباره از شدت سوزش دل اشکهام جاری بشه:(((((
اخ همش با خودم میگم لعنت به سیستم مزخرف این کشور که اگر این بچه در جایی مثل امریکا اینطوری میشد شاید هیچوقت با این دلیل بیخودی و ساده نمیمرد...چقدر حیف ...چقدر افسوس

Unknown said...

خیلی غم انگیزه. حال مادر آرین چطوره؟
نمیدونم چی میشه گفت.
امیدوارم زمان حال هر دوی شما رو بهتر کنه و غمتون کمرنگتر بشه.

Anonymous said...

http://maahtaban.blogspot.com/

Anonymous said...

http://jujoo.persianblog.com/

Anonymous said...

kheili moteasefam. vaghean gham angize. doa mikonam khoda behetoon sabr bede.

Anonymous said...

سلام . من اولین بار هست که بلاگتون رو میبینم. به راستی اندوه شما ناراحت کننده بود و اشک ریختم. هر چقدر ناراحت باشید حق دارید. اما شخصا از دید خودم میگم این دنیای کثیف با این همه بدها و بدی ها اصلا جای خواستنی نیست. کاش من هم قد فرزند شما شانس داشتم و قبل از اینکه سیاهی ها رو بشناسم و دردهای عمیق ببینم از دنیا می رفتم. همیشه برای بازمانده ها سخت است اما اونی که میره هر سنی که باشد راحت شده. مرگ زیباترین حادثه است که مثل زیبارویی مهربان به دلیل حضور زشت روی زبان داری چون زندگی به حاشیه رونده شده و مردم به خاطر فریب های زندگی و سکوت متینانه ی مرگ ازش هراس دارند. به هر حال برای شما و همسرتون شکیبایی زیبا و باآرامش آرزو میکنم. امیدوارم به زودی شیرینی های زندگی تلخی ها رو ازتون دور کند
سلامت و پرامید باشید دوست من

Anonymous said...

salam,bazam motasefam,bazam baraton az khoda sabr mikham,va bazam kole vojodam atish gereft,ey kash kari az dastam bar miyomad,bavar konin be khode khoda ghasam age kari azam bar miyomad,darigh nemikardam....
ma ro bebakhshin ke ba soal kardanemon darbareye inke aryan kocholo chejori raft pishe khoda dobareh khatereton ro parishon kardim.....
be omide roz'haye khob baraye shoma va hamsare azizeton.

Anonymous said...

tasliat migam behetoon...khoda behtoon sabr bede:(

Anonymous said...

خدا هزاربار رحمتش کنه و با فرشتگان محشور بشه

Anonymous said...

بره ی کوچولوی خدا بدون لالایی و قصه خوابیده.فرشته ها مواظبش هستن.
شما هم مواظب مادرش باشید....خیلی مواظب مادرش باشید.
اون قلبش رو گم کرده...دلش دیگه تو سینه سخت میتپه...مواقب هم باشید.خدا کمکتون کنه....

Anonymous said...

فكر نميكنم كسي بياد اينجا و بتونه جلوي اشكاشو بگيره براي هر دوتون آرزوي صبر ميكنم

Anonymous said...

عمیقاً تسلیت می گم و می دونم هیچ کلامی آلام روحیتون رو تسکین نخواهد داد ولی همه ما رو کنار خودتون بدانید و بدونید در این غم تنها نیستید

Anonymous said...

سلام .
امروز عصر رفتم پيش آرين كوچولو. براش گل بردم ميدونم به پاي گلي كه از پيشتون رفته نميرسه .
هواي همديگر رو داشته باشيد.
آرين آزاد تر از همه ي ماست . شما رو ميبينه. ميدونم خيلي خيلي وحشتناك است اما ناراحت ميشه وقتي شمارو ناراحت ميبينه. بذاريد روحش آرام بمونه.

Anonymous said...

In sevomin bari ast ke mifahmam donya cheghadr ajib ast va hich chizesh ba mohasebat ma pish nemire.Do bar ghabl ye dafe Madaram ro to 12 salegi az dast dadam ye bar ham hamkelasi dore foghe licincamo ghabl az inke az tezesh defa kone. Be har hal bedonin ke tanha nistin va che khobe ke hamdigar ro darin. Baraton arezoye khoshbakhti va salamati mikonam.

Anonymous said...

سلام...واقعا متاسفم...من یک عاشقم...عاشقی که هرگز به عشقش نرسید...و خیلی دوست داشتم که جای آرین کوچولو من الان توی اون قبر خوابیده بودم...حتما حکمتی بوده که خدا بهتر از ما میدونه...فقط به باباش بگین که خیلی مراقب مامانش باشه...تنها کسی که می تونه الان مامان آرین کوچولو رو آروم کنه باباشه...الان شب جمعه است...و من براش فاتحه می خونم...خدا به همه مون صبر بده...صبر در برابر مصیبت...صبر در برابر گناه...و مخصوصا به ما عاشقا صبر در برابر انتظار بده...انشاالله...

Anonymous said...

salam
kheili motaassef va motaasser shodam
omidvaram ke khoda be khanevadatoon sabr bede
hazme in mozoo iekam sangine

Anonymous said...

هر بار می آم اینجا دلم آتیش می گیره و دیوونه می شم... خیلی مواظب مامانش باشین

Alireza said...

kheli kheli motasefam, chi begam vala, omidvaram elatesh roshan sheh!

Anonymous said...

salam man ham be nobeye khodam tasliat migam.ghalbam dard gerefte tasavoresh takhte ke adam fereshtei mesle aryan ro az dast bede to ro khoda kheili movazebe mamanesh bashin.